Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin te pienten lasten vanhemmat hommailette? Kysyn vaan??? (ov)

Vierailija
25.04.2008 |

Kun me ei vaan koskaan ehditä. :( Poika nyt 1v menee nukkumaan kun me mennään ja herää samaan aikaan myös.

Siis oikeesti, milloin ihmeessä te teette sitä???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ulee 2 hoitajaa ja lähdemme miehen kanssa iltaa viettämään ihan ilman mitään viinaksia.

Meillä 4 alle 8v lasta.

Vierailija
2/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kun lapseni olivat alle 3 v en ehtinyt muuta kuin perushoitoa- ja oma aika alkoi klo 22-23 lapset nukahtivat...(toisella unihäiriö...)

-nyt kun lapseni ovat 6v ja 7 v ehdin, vaikka lukea naistenlehteä ja juoda 1/2 kuppia kahvia

- kun lapset ovat päiväkodissa ja minulla vapaapäivä- sisustan, luen, käyn kirjastossa, testailen ystävilleni, soitan bestit työkavereilleni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin silloin kun molemmat lapsemme nukkuivat vielä päiväunet, oli hyvää aikaa " hommailuun" . Kai teidän 1-vuotiaanne kuitenkin päiväunet nukkuu?

Vierailija
4/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
5/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En en todellakaan vois tietää edes tuleva iltaa.

Meillä sitä saattaa olla ihan yhtäkkiä.

Vierailija
6/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
7/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä jo pitkään on lapset menneet nukkumaan aika monta tuntia ennen kuin vanhemmat. Eikä se toimitus niin kovin kauan kestä kun ei joka ilta kuitenkaan jaksa ;-)).

Oikeesti - ottakaa aikaa itsellenne, järjestäkää lastenvahti jotenkin. Lapsi hoitoon ja te kotona kahden tai menkää hotelliin....

Vierailija
8/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei oo ikinä ollu hommailut kiinni lapsen hereilläolosta. Aika harvoin hommaillaan ihan minun takia, ei vaan kiinnosta, tai muka kiinnostaa mutta sitten en jaksakkaan kun olen suunnitellut semmoista puuhaa.. lapsi menee 19-20 nukkumaan, herää 7. Siinä on koko ilta aikaa, tosin minä ainakin katson telkkaria 22 asti, joten jos harrastetaan seksiä niin varmaan iltasin klo 22 yleensä :D

Mä en ymmärrä miten joidenkin lapset menee niin myöhään nukkumaan, siis monelta ne sit herää? Meilläkin joskus harvoin valvotaan, ja ihan vauvana oli semmoinen rytmi.

Vierailija
9/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakollisia hommia. Eikä tuo mies täällä viikolla päiväunien aikaan olekaan.

ap

Vierailija
10/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lapsista nuorempikin jo kolmevuotias.

Mutta kyllä se aika on aina jostain löytynyt kun on halua ollut. Meilläkin lapset aina mennyt nukkumaan ennen aikuisia, yleensä viimeistään yhdeksältä joten yhteistä aikaakin jää.

Vierailija
11/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaikenikäisiä lapsia, ja pienten kanssa ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia. He kun tuppaavat menemään nukkumaan jo viimeistään 21-22 maissa ja nukkuvat päiväuniakin. Teinit ja lukiolaiset valvoo aina kauemmin kuin me aikuiset, joten siinä onkin sitten keksimistä itselle, jos haluaa pysyä hereillä hommailunsa aikana.

Vierailija
12/12 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako lasta teillä oikein on?