Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitun tunarivirkailija Kelalla, asumistuki laskettu päin vittua

Vierailija
25.04.2008 |

Kaikki luvut, joita laskennassa on käytetty on laitettu päin persettä ja käytetty tietoja, joista en ole edes vielä ehtinyt tositetta toimittaa. Ja MERKITSIN kyllä hakemukseen, että liite tulee postissa myöhemmin. Voi vitun suojatyöpaikassa olevat tunarit. Taatusti lähtee palautetta esimiehelle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitä peritään takaisin yli 1000e. Kaikki tositteet toimitin täysin oikein.

Vierailija
2/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pummina olon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa karhutaan takaisin kotihoidon tukea tammikuulta, koska ovat ilmeisesti saaneet päivähoidolta väärän päivämäärän. Sinänsä en ole huolissani, koska voin helposti todistaa olleeni vielä silloin kotona lasten kanssa. Ottaa kuitenkin pattiin kun joutuu syyttä suotta näkeen turhaa vaivaa jonkun muun mokan vuoksi.

Vierailija
4/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaisen laitoksen tunareiden takia.

Vierailija
5/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistukeen

Vierailija
6/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan ilmoitin että yksi liite tulee viikon sisällä postissa. voi vitun suojatyöpaikka. ap

Vierailija
7/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eete vie kaikkia tarvittavia liitteitä heti.?? Onko se niin vaikiaa? Vai oottako tyhmiä ja ette ymmärrä mitä pitää viedä??

Vierailija
8/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoshakemuksen täyttöön etkä avautuisi täällä? Sullahan ei ole edes sitä suojatyöpaikkaa vai?

t. suojatyössä työskentelevä

Ja pienenä vinkkinä, opettele laittamaan liitteet ja hakemukset ajoissa.

Vierailija
9/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Hakemus oli ajoissa

2 Ilmoitin että liite tulee postissa

3 tämä avuton tunarivirkailija ei osaa tulkita niitä tietoja, joita kelan omilla sivuilla ilmoitetaan

4 ja tästä tunarista tulee mulle vaan vaivaa

että semmosia terveisiä sinne suojatyöpaikkaan

Vierailija
10/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelaa vaikka niillä ei ole edes alkeellisinta tajua siitä miten niitä töitä siellä oikein tehdään

Vierailija
11/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin honkia oli laskettu muutenkin ja sähkömaksuihin oli kirjattu jotain, vaikka sähkö kuului vuokraan. Oli " vähän" setvimistä niissä maksuissa mutta koska Kela katsoi mokanneensa törkeästi, eivät perineet ylimeneviä summia ollenkaan ;).

Vierailija
12/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipummit ovat pahimpia valittajia: yhteiskunnan pitää elättää heidät, mutta heillä ei ole mitään velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan.

Lisäksi kehtaavat vielä haukkua ne, jotka parhaansa mukaan yrittävät niitä tukia loiseläjille maksaa...

Mutta tunteeko pummi häpeää? Ei toki -hän haukkuu jokaisen, joka kehtaa arvostella hänen elämäntyyliään, sillä hänellä on ainoastaan oikeuksia.

Vierailija
13/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saharaan pitäs nämä yhteiskunnan elätit viedä viikoksi ilman vettä ja leipää.

Vierailija
14/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä jos kerran olen luvannut puuttuvan liitteen viikon sisällä toimittaa ja vuositarkistukseekin on aikaa vielä ihan reilusti eli olen ajoissa liikkeellä. Ja miks vitussa kelan omasta järjestelmästä ongitut tulotiedot ei pidä paikkaansa??? Onneksi en ole maksanut opintolainoja takaisin opintotukikeskukselle, enkä maksakaan tätä menoa

Vierailija
15/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistuen ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan perusteella vaikka tipuin kelan rahalle jo marraskuussa eikä töiihin ole aikomusta ensi vuonnakaan mennä

Vierailija
16/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen kerta olen saanut paikkailla työkkärin idioottivirkailijan työtä. Sen se kuuluis työtön olla eikä minun, kun itse joudun kaikki sen akan tunaroinnit oikaisemaan. Yritin vaihtaa virkailijaa, mutta ei vittu onnistunut. ap

Vierailija
17/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ihmetyttää, miten äiti-ihmiset huutelevat täällä naisen sukuelimen rahvasta nimitystä.

Vierailija
18/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tarkoittaa emätintä, antaa tosi fiksun kuvan, kun joku sitä huutelee=)

Vierailija
19/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuisivat nämä lusmuilijat tekemään jotain elantonsa eteen.

Vierailija
20/25 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai työpaikan edelliskesänä. Työpaikka varmistui sunnuntaina 18.6, työt alkoi 19.6 ja kelasta tuli lappu 20.6, että sulla on 19.6 alkanut työ. Postita kuukauden palkkakuitti tai katkaistaan hakemuksen käsittely 27.6 mennessä.

Vierailija:

eete vie kaikkia tarvittavia liitteitä heti.?? Onko se niin vaikiaa? Vai oottako tyhmiä ja ette ymmärrä mitä pitää viedä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän