Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras kanava myydä kestovaipat kiertoon?

25.04.2008 |

Kummassakin saa mun mielestä menemään kaupaksi.

Välillä käy niin että jotain yritän huuttiksessa useaan kertaan ja sitten laitan infolle niin se menee heti.

Eli vähän miten sattuu ostaja kohdalle.

Tai toisinpäin, infossa ei mene mutta huuttiksessa jopa kilpaillaan voitosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myynyt sekä huutiksessa että kestovaippainfossa ja mun mielestä huutiksessa kannattaa myydä esim. Fuzzit ja muut merkkituotteet, niistä saa siellä paremmin rahaa kuin infossa. Infossa taas olen saanut helpommin kaupaksi villikset ja WAHM:ien vaipat, huutiksessa tuntuvat hukkuvan siihen vaippapaljouteen.

Vierailija
2/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se tärkein jo tulikin, eli meillä on tullut ajankohtaiseksi hankkiutua pieneksi jääneistä ja ylimääräisistä kestoista eroon, mutta missä kauppa käy vilkkaimmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä henk. koht. tykkään eniten Kestovaippainfon palstasta. Kauppa käy vielä sujuvammin, kun kuvaa vaipat ja laittaa kuvat esim. aijaa.comiin.

Vierailija
4/7 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täällä hyvin menneet...

Vierailija
5/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinomaisesta aloituksesta, hyvä aihe! Arvaatte siis, että samaa olen itsekin miettinyt :D.

Mitä mieltä olette Huutiksesta (ne jotka ovat käyttäneet)? Meneekö siellä muu kuin ns. merkkivaipat kaupaksi? Ja en tarkoita sitä, että vaipasta pitäisi saada hirveä hinta vaan kunhan nyt edes kaupaksi menisi :). Ovatko Kestovaippainfon ja Babyidean myyntipalstat parempia? Onko vielä muita kanavia?

Vierailija
6/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kyseessä hyvä (merkkivaippa) niin hintakin nousee yleensä ihan mukavasti.

Vierailija
7/7 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kyllä näkee usein ihan samat ilmotukset kun tuolla KVI:ssa :) Mutta sielläkin olen saanut hyvin kaupaksi niin "merkkivaipat" kuin tsi:t.