Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuslääkkeitä käyttäneet! Kuinka helposti niitä saa lääkäriltä?

Vierailija
24.04.2008 |

Tarviiko olla huomattava ylipaino, jotta lääkäri määrää reseptin? Toimivatko ne lääkkeet oikeasti vai ovat verrannollisia näihin " tri tolosen ihmeaineisiin?"

Laihduttaminen kun ei ota onnistuakseen. Tarvisin ulkopuolista apua..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan huvita kirjoitella tutuille vapaa-aikanani laihdutuslääkkeitä. SItäpaitsi kun käyt " oikealla lääkärillä" saatat saada kela-korvauksen lääkkeeseesi, jos onnistut sen avulla laihtumaan tietyn määrän. Tuttavalääkäriä tuskin (toivottavasi) viitsit vapaa-ajalla pyytää laatimaan sinulle vielä B-lausuntoa..

Vierailija
2/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu tosi paljon lääkäristä, miten helposti määräävät, toisethan jopa tyrkyttää niitä. Sitten pitää ottaa huomioon myös muut käytössä olevat lääkkeet.

Vaikutuksetkin riippuu ihmisestä, toisilla toimii hyvin toisilla tosi hyvin ja joillain ei ollenkaan.

Xenicalia en uskaltais edes kokeilla, oon kuullut niin paljon kauhujuttuja siitä siitä rasvaripulista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu, että ihmisen pitää lihoa sairaalloisen lihavaksi ennen kuin saa lääkäriltä apua. Laihduttanut olen yli vuoden, tulos +/-0. Nyt kyse on jostain muusta kuin huonosta itsekurista kuitenkin.

Vierailija
4/4 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta neuvon, että kannattaa esittää asia siihen tyyliin että " tarvitsisin kainalosauvan tähän laihduttamiseen" (mikä on tottakin, ei ne lääkkeet itsessään laihduta). Tuntuu, että jos ei mainitse tietävänsä lääkkeen olevan vain tukena laihdutuksessa, saa vain saarnan " laihduttaminen pitää itse tehdä, ei se lääke laihduta" ja lähtöpassit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä