Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tuo Bettinan TUKKA ON NIIN H-I-R-V-E-Ä!!! MIKSI IHMEESSÄ ei ole tehnyt sille asialle jotakin jo???

Vierailija
24.04.2008 |

Siis enpä muista tv:ssä nähneeni aikoihin yhtä karmeaa kuontaloa kuin tuo Bettinan kotiblondattu hiirenhäntä... Siis järkky! Eikö ohjelman stylistit ole sanoneet Bettinalle asiasta vai eikö Bettina vaan itse ole halunnut muuttaa hiustyyliään tyylikkäämmäksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan hän leikannut etuhiuksia niin että silmät näkyi. Ei kai hän voi ohuelle tukalle mitään tehdä...

Vierailija
2/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin aknetaipumus + Bettinan ohut tukka kun periytyisivät niin voi lapsi parkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsis pois ja tukkaan joku kiva leikkaus ja uusi väri KAMPAAJALLA. Ei mitän kotivaalennuksia, ne näyttää aina halvalta.

Vierailija
4/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuvia ja seläntakana jupisijoita...jotenkin katellisuus rivien välistä paistaa kun ette itse ohjelmaan hakeneet, mutta kovia arvostelemaan olette.

Joskus tuntuu että olette just niitä ämmiä jotka kyttää naapureita tai bussissa ihmisiä minkä näkösiä ja kokosia ovat. Tai kaupan kassoilla tuijotetaan toisen selluliitti peetä tai hasottavaa tukkaa. toivon mukaan synnytte uudestaan seuraavassa elämässä just siksi henkilöksi jota nyt haukutte niin saatte tuntea nahoissa että eipä ole kiva olla arvostelun kohteena. käyttäytykää kuin ihmiset eikä niinkuin kylän rakkikoirat.

Minusta on vain hyvä että ihmiset on erinlaisia,;)

Vierailija
5/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ammatiltani kampaaja ja minulla on kiitos vain ihana mies (sata kertaa Anttia komeampi ja varakkaampi) omasta takaa. Bettinalla ei ole mitään sellaista, jota kadehtisin tai toivoisin itselleni. ap

Vierailija
6/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan täysi oikeus arvostella - hyvässä ja pahassa olematta mitenkään kateelinen tai muuta vastaavaa. On kai tässä elämässä jotain saatava tehdä ilman moraalisaarnoja. Jos ei halua keskustelua otsatukastaan niin pysyköön poissa tv:stä.

Vierailija
7/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta, ihanaa kun me ihmiset olemme ERINlaisia. Joillakin on ERINlainen otsatukka, ei siinä mitään.

Vierailija
8/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneutta ja viisautta. Kyllä sitä asettaa itsensä alttiiksi kaikenlaiselle kritiikille -ja ihan omasta tahdosta!!! Ei minua ole kukaan pakottanut telkkariin ja otsista saa pitää miten tykkään ilman että kukaan mollaa..! Se on niiiiiin oma valinta!!!

Vierailija
9/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin luonnollisen vaalean näköinen. Veikkaan, että on luonnostaankin todella vaalea. Eikä tarvitse todellakaan laihduttaa kun se näyttää söpöltä eikä sellaiselta kovalta luukasalta. Ja mikä parasta just sellainen tosi killti ja mukavanoloinen joka ei varmasti ole mikään kateellinen ja paskaa puhuva pomottaja prinsessa.

Vierailija
10/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä ihmeestä se laihduttaisi 10-15 kiloa?! On hirveän hoikka jo! Ainakin gallerian kuvissa. Muuten en tiedä, en ole koskaan katsonut Unelmien poikamiestä.

Vierailija
11/11 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

allit. 10 kg pois niin painaisi 55-60 kiloa. Avot.