Jos mun miestä ei olisi olemassa niin te olisitte hukassa.
siis ammattinsa puolesta.
Eli siis voidaan sanoa että MUN mies on maailman napa. Tai ainakin suomen.
Kommentit (18)
=D
Tai voin kait olla napanöyhtäkin. =D
englantilainen vai ranskalainenko se nyt oli? Vai belgialainen?
on ottanut vaimokseen noin pöljän naisen...
Jos kerran hukalta meitä suojelee...
Se joka sattuu paikalle kun sinä saat sydänkohtauksen?
kyse on av:n ylläpidosta vastaavasta henkilöstä.
Toinen veikkaus on että onkin "F sekuren" miehiä, koneet jos kaatuu yhteiskunnat kaatuu.
Mutta että vaimonsa sillä ylpeilee tuolla asenteella...henk koht ylpeilisin vasta sitten kun itse olisin se napa.
kovin tunnettu. On joskus ollut telkkarissa mutta ei millään tavalla julkkis. Tuskin on jäänyt teidän mieleen mutta googlettamalla se löytyy.
mutta googlettamalla se löytyy.
Googlettamalla meistä taitaa löytyä melkein kaikki... ;-)
ilman sitä hukuttaisiin jätteeseen ja rotat valtaisi asuinalueen tauteja levittäen
jos me ei ilman miestäs pärjättäs, ni eiköhän se olis meijän mieleenkin jäänyt..
googlesta hakusanoilla "maailman napa" "suomen napa" mitään kovin kummoista kuule.
Semmoisia tekoja kannattaa tehdä, että kehtaa allekirjoittaa ne omikseen, nimellä.
Ja siihen että kukapa ei googlesta löytyisi, niin minä ja suurin osa lähipiiriäni. Omalta kohdaltani olen tarkoituksella jättäytynyt nettioutsideriksi, muilla taas elämä on netin ulkopuolella kokonaan.
Olen hukassa miehestäsi huolimatta.
Joten mitään ei kai ole tehtävissä.
Ja siihen että kukapa ei googlesta löytyisi, niin minä ja suurin osa lähipiiriäni. Omalta kohdaltani olen tarkoituksella jättäytynyt nettioutsideriksi, muilla taas elämä on netin ulkopuolella kokonaan.
etten itsekään nettiin nimeäni laita, mutta netistä nyt vaan löytyy melkein kaikki tiedot. Jos osallistuu vaikka pikkukunnan kuntohölkkään, melkeinpä nekin tulokset julkaistaan netissä, puhumattakaan jos on ylipäätään missään toiminnassa mukana. Joskus oikein pelottaa, miten helppo googlella on joku henkilö paikallistaa tahtomattaan.
Olen huomannut saman, ei kannata osallistua mihinkään irl. Tai sitten on ovela ja kuten itselläni, hankkia kaimoja joiden sekaan hukkuu googletuloksissa tai sitten sukunimeksi tavallinen mutta yleinen substantiivi. Kummallakin tavalla pystyy piiloutumaan nettiin.
etten itsekään nettiin nimeäni laita, mutta netistä nyt vaan löytyy melkein kaikki tiedot. Jos osallistuu vaikka pikkukunnan kuntohölkkään, melkeinpä nekin tulokset julkaistaan netissä, puhumattakaan jos on ylipäätään missään toiminnassa mukana. Joskus oikein pelottaa, miten helppo googlella on joku henkilö paikallistaa tahtomattaan.
tai aikuisten kielellä h.simpson? Nimittäin töissä ydinvoimalassa?
ihminen mutta kuitenkin tällä hetkellä se menee näin. ap