Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stockan tilikortit muuttuvat Mastercardeiksi?!

Vierailija
24.04.2008 |

Eli näinköhän minäkin kotihoidontukilainen saan oman Masterin nimiini vaikkei minulla vakiotyötuloja olekaan?

Tuli kirje että Nordeasta on jo varattu minulle Mastercard 1000¿ luottorajalla, ei tarvitse kuin netissä varmentaa hakemus.

Aika kiva juttu, jos saan tuon kortin. Olisihan se mukava pieni lisä tässä elämässä, ollaan juuri muuttamassa jne, joten tuollainen " takaportti" onkin aika kiva tässä tilanteessa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan se loppu vuodesta kun dino muuttuu yhdistelmäksi (Dino masters)

Vierailija
22/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 päivää korotonta maksuaikaa.

Luotolla jos ostaa, tilinhoitomaksu on vissiin 3.50¿ kuussa.

Luoton korko on Euribor 3kk + 10%. Todellinen kulut huomioiva vuosikorko on 16.77% laskettuna 2000 keskimääräiselle luotolle.

Eli eipä tuo ole paha ollenkaan. Lisäksi saa Masterin verkkotunnukset vuodeksi käyttöön maksutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaista luotto-ominaisuutta Masterista ei mene mitään kuluja. Eli se on normaalissa käytössä Visaa halvempi, koska Visassa on vuosimaksu. Masterilla voi ostaa ja maksaa kerran kuussa koko laskun pois ilman mitään lisäkuluja. Vasta, kun hyödyntää luottorajaa ja maksaa ositellen tulee korko yms. kuluja.

Mutta muakin ihmetyttää moinen pakkokauppa. Mies ainakin raivostui ja sanoi, että ei todellakaan halua masteria. Mulla on jo käytössä plussamastercard, joten mulle sillä ei ole väliä. Käytän ko. korttia plussakortin tavoin enkä koskaan maksa sillä mitään. Kortti kuin kortti.

Vierailija
24/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos et maksa kaikkea kerralla, lasku menee masterssille ja korko yms kulut alkavat juosta

Vierailija
25/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimi nykyäänkin juuri niin, että joko maksat kaiken kuluitta tai maksat osissa ja maksat korkoa ja tilinhoitokuluja etc?

Vierailija
26/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Etkö ymmärrä, että se MasterCard on kallis luottokortti, jonka käytöstä joutuu maksamaan.

Vierailija
27/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Stokkan Master on maksuaikakortti, jota voi käyttää myös luottokorttina. Maksuaikakorttina on kuukausi- ja vuosimaksuton. Kun luottoa käyttää alkaa korko juosta ja tulee tilinhoitomaksu ihan samoin kuin luotollisen Stokkan kortinkin kanssa. Master on Nordean myöntämä, mutta ei siis vaadi mitään tiliä Nordeaan vaan lasku tulee kotiin ja sen voi maksaa miltä tililtä haluaa samalla tavalla kuin muunkin tili-/luottokorttimaksun.

Meidän perheessä molemmilla on ollut Stokkan kortti lähinnä maksuttoman pankkikortin vuoksi. Luottokorttina miehellä on Visa Gold ja minulla Master Gold (vaikka kh-tuella olenkin). Tavalliselle Masterille ei siis oikein ole käyttöä, mutta tuo on ainoa mahdollisuus kai Stokkan korttiin (vai onko käteiskorttikin). Ja itse olen nauttinut, kun pankkikortti on ollut erikseen luottokortista.

Syy näihin korttiuudistuksiin on siirtyminen sirukortteihin ja yleensäkin siirtyminen yleiseurooppalaisiin kortteihin.

Vierailija
28/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laitettu luottorajaksi 2000¿ mutta pienensin sen 1000euroon.

Vierailija
29/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon ihana Master jo onkin. Ja herätkää te loputkin mummot nyt nykyaikaan, koska niin se vaan menee, että pian ei käytetä enää kuin luottokortteja. Ihan pelleilyä tuo käteisellä pelaaminen onkin, onhan se jo aikaa tiedetty että luottokortit yleistytyvät.

Ihan naurettavaa täällä kuunnella jotain salaliittoteorioita: " Oi kun pelottaa tuo uusi kortti, vanha juntti-Stockan kortti taikaisin" . Pliis, nostakaa ne säästönne sieltä pankista jos noin pelottaa!

Vierailija
30/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että kanta-asiakas edut saa vaan sillä masterilla. Kuitenkin voi ottaa sen käteiskortin, kai ne edut silläkin sitten saa...? Siitä ei mainita missään.

Vierailija
31/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa hakemus. Pistin kanssa tilauksen menemään ja ajattelin irtisanoa amexini kunhan tuo tulee. Mä otin aikoinaan Amexin sen takia, että amex-pisteet saa KLM-maileiksi ja siitä on ollut hyötyä monesti. Amex vaan käy harvemmissa paikoissa. Aikanaan kun reissattiin paljon, niin se rajaton luotto oli hyvä turva, mutta näillä perhereissuilla kyllä pärjää ihan normaaleilla luottorajoilla tai siis ollaan niin sivistyksen parissa.

Vierailija
32/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen rupesin miettimään että oliko siinä suoraan joku raja minkä yli ei voi tehdä ostoksia, siis per vuorokausi? Kai sen voi muuttaa? Ihankuin olisi ollut vrk-nostot kotimaassa 500¿, päteeköhän nettiostoihin myös? Lentolippuja kun ajattelin varata perheelle, minulla 1000¿ luottoraja. Senkin voi ilmeisesti nostaa netin kautta kortin saatuaan? Pitääkö siihen aktivoida se netti-osto juttu, sama kuin visa electronissakin?

Tietäiskö joku?

Kiitos

Vierailija
33/33 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ehdotuksena 5000 euron luottorajalla, mutta en tiedä kun on jo Visa.