Taas on plösöäidit istuttaneet lapsensa muumeja kattoon , että pääsevät rauhassa av:lle...
Kommentit (9)
Ei vaan, juuri tuossa laskeskelin tilastotieteellisiä arvoja ja tulin tänne vähän tuulettaakseni aivojani.
Niin mä teen usein.
Ensin on aamuhommat ja puuron syönti ja sitten esikoinen saa katsoa muumeja ja muita lastenohjelmia 8-9 ennenkuin lähdetään ulos..
Sillä aikaa tämä plösöäiti juo kaksi kuppia kahvia ja lukee uudet viestit eri foorumeilta..
Kohta isommat lapset lähtee kouluun ja eskariin. Me jäädään miehen ja vauvan kanssa kotiin jatsomaan kauhuleffoja.
meillä isompi laittaa telkun päälle ja katsovat lastenohjelmia tunnin verran ja minä siis nukun/ pötkötän sen aikaa : ) nyt leikkivät dubloilla ja kohta pihalle. Aamukahvi on pakko saada juoda rauhassa, muuten ei lähde päivä käyntiin.
Mutta saanko armon, kun minä olin silittämässä harsoja vauvalle sillä aikaa kun muumit pyöri? Vauva tillotti vieressäni niitä hommia.
Oon nimittäin extra plösö kun syön vielä suklaata samalla tässä av:lla!!
Ja en anna lapsille
Lapset aina katsovat aamun lastenohjelmat kakkoselta ja sitten lähdemme ulos. Sinä aikana puen heidät ja letitän tukat, laitan aamiaiset ja valmistelen lounaan. Ja sitten surffaan AV:lla.
Kiitos Kakkonen ihanista ohjelmista!
ihanaa kun on vapaapäivä töistä :)))