Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla vaikeuksia syödä espanjalaisia appelsiinejä Espanjan bussiturman takia?

Vierailija
23.04.2008 |

Mua on järkyttänyt tuo turma niin pahoin, että alkaa ihan heikottaa jos vaan näen sanan Espanja jossain. Mies oli ostanut meille espanjalaisia appelsiineja ja en pystynyt syömään niitä kun tuli vaan Katja ja Malagan bussiturma mieleen.

Myötäelän tässä turmasurussa ja tuntuu vaikealta saada tehdyksi mitään. Minulle on myös tullut jonkinlainen bussipelko asian vuoksi. Ei tee yhtään mieli matkustaa enää bussilla. Onneksi ei ole etelänmatkaa varattuna ettei tarvitse osallistua siihen bussikuljetukseen lentokentältä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisi syömään espanjalaisia ruokia... Huhhuh! Kyllä ap:llä menee vähän yli tuo myötätunto!

Vierailija
2/3 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä maailmassa tapahtuu koko ajan onnettomuuksia, joissa kuolee ihmisiä. Kuolema on aina kuolema, tapahtui se sitten kerralla yhdelle tai yhdelletoista ihmiselle. Surullista, mutta jos et ole tuttujasi menettänyt, niin on turhaa murehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse pystyn yhtälailla syömään suomalaistakin ruokaa vaikka noita onnettomuuksia ja raakuuksia saa päivittäin lukea lehdestä.

Koita nyt hyvä ihminen rauhottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän