Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tuossa äsken kyseltiin miesten ajotaidosta nii mites te itse ajelette??

Vierailija
23.04.2008 |

Mä olen nimittäin surkea kuski. Tölväilen aina jotain liikenteessä. Milloin " luulen" että olen oikealta tulija ja etuajo-oikeutettu ja kas huomaankin, että olin väärässä ja ryntäsin toisen eteen. En aina huomioi muuta liikennettä tarpeeksi ja ajelen ilman valoja tuon tuostakin... jne. Mutta yhtään kolaria en ole ajanut paitsi meidän kakkosauton peilin ja lokasuojan naarmutin parkkihallissa. Eka kurvasin liian läheltä tolppaa niin lokasuoja naarmuttu ja kun peruutin takas niin peili hajos :-) Muita kaltaisiani???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ajan ylinopeutta vain moottoritiellä. Taajamissa yms missä voi olla lapsia tiellä, olen oikea pilkunviilaaja, ajan max sitä nopeutta mikä rajoituksessa sanotaan.

Taskuunperuutus multa sujuu paremmin kuin mieheltä. Kiitos siitä kuuluu muutaman kuukauden majailulle kaupungin keskustassa, jossa ainoa parkkiruutu löytyi tien sivusta. Se oli pakko oppia, jos meinasi pysäköidä auton mihinkään.

Peräkärryä en ota perääni, siitä huolehtii mies.

Vierailija
2/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sai peruutuspeilit kyytiä muutaman viikon välein, ja naarmutin auton kylkiä ihan hulluna. En ole kolaria ikinä kyllä ajanut. En ole vieläkään kamalan hyvä peruuttamaan, en esim. ikinä peruuttaisi parkkipaikkaan, tai hyvin tiukkaan väliin tien reunassa, mutta muuten peruuttelen ihan hyvin. Ennen ajoin myös ylinopeutta melkein aina, kerran ajoin yhden toisen auton perässä ylinopeutta, ja se ajoi kolarin mun edellä. Se oli aika paljon mun edellä joten ei ollut minun syy, mutta silti säikäytti niin että nyt ajan nopeusrajoitusten mukaan.

Joskus saan tosin sellaisia " päähänpistoja" , enkä sitten tajua että mitä helvettiä mun päässä just liikkui, kun lähdin tosta vain tien yli vaikka toinen auto oli tulossa. Mutta aika harvoin sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä kyselet.

Vierailija
4/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mistäs toi tohon tupsahti"

Vierailija
5/5 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korttia, koska ei ole vielä ilmennyt tarvetta sellaiselle.

Pyörällä sen sijaan ajan kohtalaisesti, mutta vilkkaasti liikennöidyillä väylillä menee hermot alta aikayksikön. Miksi helv***ssä niiden lasten (tleensä noin 8-15 v) pitää alamäessä mennä niin p***n hitaasti! Ja poukkoilevat vielä täysin sattumanvaraisesti puolelta toiselle, niin että olisi itsemurha-altista yrittää ohi! Aarggh!!