LIhavilla enemmän poikalapsia
itse asiassa kun alkaa miettimään perheitä joissa vain poikia. Äiti on lihava tai ylipainoinen pullukka
Kommentit (13)
Jotain 106 poikaa 100 tyttöä kohden?
Kyseessä siittiöt, koskaan kuullu X ja Y -kromosomeista? Ei vissiin.. :)
Ei tähän liity naisten, tai miesten kilot!
Toisilla on suotuisammat olot X:lle ja toisilla Y:lle.
Tyttäremme sai alkunsa keväällä, jolloin varmastikin söin kevyemmin ja liikuin enemmän.
Poika puolestaan sai alkunsa joulun aikaan, jolloin ruoka oli raskasta.
Metkaa!
T. BMI 21
Monilla nisäkkäillä urosjälkeläisiä syntyy enemmän hyvissä ravinto-oloissa, kun niiden kasvattaminen vie enemmän energiaa (ovat yleensä isompia). Huonoissa oloissa syntyy enemmän naaraita. Kyse voi olla ihan siitä, että huonoissa oloissa koirassikiöitä menee enemmän kesken kuin naarassikiöitä. Myös sellaista on havaittu, että jos jossain populaatiossa on toista sukupuolta " liikaa" , niin syntyy tavallista enemmän " vähemmistösukupuolta" ikäänkuin tasaamaan tilannetta.
Äiti on laiha kuin mikä, ei lihonut edes raskausaikana, silti perheessä on kolme komeaa poikaa. Ja naapurissa on äiti isokokoinen äiti ja perheessä on kaksi tyttöä ja yksi poika.
Minulla on kaksi poikaa. BMI on 21.1.
Ja olen aina ollut normaali/hoikka, jopa heti raskauksien jälkeen (2kk sisällä lähtöpainossani n.50kg). Samoin normaalilla/hoikalla äidilläni on suurin osa lapsista poikia, joten enpä oikein usko tuohon.
Niin ja jos alkaa miettimään tuttuja/kavereita, niin heti tulee yksi ylipainoinen, pelkkien tyttöjen äiti mieleen. Mutta useampi hoikka pelkkien poikien äiti ja yksi hoikka, jolla enemmän poika lapsia.
Tässä ei siis viitata siihen, että äiti olisi lihava tai, että söisi muuten raskaasti. Puhutaan vain hedelmöitymisajan ruokavaiosta.
Ihmiset on idiootteja.
Kaverillani on muuten kaksi lasta, jotka kummatkin ovat poikia ja äiti on kuin pajukeppi.
No nyt tuli vielä mieleen yksi tosi ylipainoinen äiti, jolla kaikki neljä lasta ovat tyttöjä!
molemmat lapset tyttöjä ja pyöreä olen (kilot rakskauksien jäljiltä)..
Tutkimuksessa äidin BMI ei vaikuttanut lapsen sukupuoleen, ainoastaan hedelmöityshetken aikainen ruokavalio.