Lue keskustelun säännöt.
Homo- /lesbokielteiset, miten olette puhuneet asiasta
Kommentit (5)
mäpäs kerron lapsilleni että se on myös luonnollista siinä missä heterorakkauskin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moni meistä syntyy erilaisten haasteiden kanssa, emme elä täydellisen helpossa maailmassa.
Raamatussa sanotaan, että jotkut ovat avioliittoon sopimattomia, mutta sitä roolia myös pidetään tärkeänä, eli sillä on Raamatussa arvonsa.
En minä itse tuota ymmärrä, mutta minusta on kuitenkin ihan luonnollista uskoa, että Jumala on viisaampi kuin minä.
3
syrjiä ketään!!!!!! Voi ihan omantuntonsa ja oikeudentuntonsa mukaan valita eikä minkään pölyttyneen ikivanhan uskomuksen. Vapauttavaa!!
kellekään koskaan puhunut ja käskenyt kirjoittamaan mitään.
mutta vastaanpa silti. Minä olen kristitty, ja uskon että Raamattu kieltää aktiivisen homoseksuaalisen harjoittamisen. Itse en henkilökohtaisesti näe homoseksuaalisuudessa mitään vastenmielistä.
Ihan neutraalisti olen puhunut, vanhin on nyt kymmenen. Olen kertonut, että jotkut pitävät omasta sukupuolestaan samalla tavalla kuin toiset vastakkaisesta, ja että ketään ei saa haukkua eikä kiusata, homo ei ole haukkumasana. Minulle on tärkeää, että lapset oppivat arvostamaan kaikkia ihmisiä Luojan luomina, eikä yksittäinen asia saa leimata koko ihmistä. Ihan neutraaliin sävyyn puhun homoliitoista, jos siitä tulee puhe. Yhteiskunnallisena asiana siis, homoliittojen kirkollista siunaamista en pidä oikeana, mutta siitä ei vielä ole tullut puhetta.
Vaikea asia, mutta varmasti tulen aikanaan kertomaan oman mielipiteeni, ainakin jos asiasta tulee puhetta. Sen haluan aina lasteni kuitenkin tietävän, että olivat he mitä olivat, rakastan heitä aina, ja hyväksyn heidät.