Millaista on olla gynekologin vaimo?
Tuleeko tavallista herkemmin mustasukkaisuutta (mies näkee naisia, nuoriakin vähissä pukeissa päivittäin)? Entä onko jotenkin erilainen huumorintaju (lääkäreillähän usein on aika mustaa huumoria)?
-mietin tässä vaan...
Kommentit (12)
ja mä olen kaikesta kiinnostunut silleen
kotiuduttuaan töistä ja huomaat tuoksahduksesta että hän on unohtanut pestä kätensä...
Onkohan gynen vapaa-aikanaan vaikea kiihottua seksuaalisesti naisen alapäästä kun tekee työtäään päivät pitkät niiden parissa?
Että pitkän työpäivän jälkeen ei tee mieli nähdä yhtä ainuttakaan pullapitkoa.... :DD
Että pitkän työpäivän jälkeen ei tee mieli nähdä yhtä ainuttakaan pullapitkoa.... :DD
Onkohan gynen vapaa-aikanaan vaikea kiihottua seksuaalisesti naisen alapäästä kun tekee työtäään päivät pitkät niiden parissa?
Varmaan vähän sama, kun kassantäti aina ostoksilla käydessään haluaisi hypätä tiskin toiselle puolelle palvelemaan itse itseään...
Varmaan vähän sama, kun kassantäti aina ostoksilla käydessään haluaisi hypätä tiskin toiselle puolelle palvelemaan itse itseään...
Ei monikaan kaupan työntekijä viitsisi vapaa-aikanaan käydä ostoksilla
nykyään valtaosa gynekologeista on naisia, erikoistumassa olevista lähes 100%. Privaattipuolella miesgynekologeille ei ole kysyntää.
Ei monikaan kaupan työntekijä viitsisi vapaa-aikanaan käydä ostoksilla
nykyään valtaosa gynekologeista on naisia, erikoistumassa olevista lähes 100%. Privaattipuolella miesgynekologeille ei ole kysyntää.
Ainakin oma gyneni (mies) on erittäin suosittu ja arvostettu. Vaikea saada aikaakin.
vai että kaikki naisgynet ovat kiinnostuneita naisista "silleen"?