Poikakissan peppu haisee karmealle! Istahti äsken syliini ja haju jäi yöpaitaani.
Haju tarttui myös ihooni. Parivuotias kolli leikattu n. vuosi sitten.
Auttakaa nyt hyvät kissaihmiset. Hajuhan jää kaikkialle missä kisu istuu.
Kissa on terve. Tämä hajuilmiö on ollut muutaman kerran aiemminkin.
Mutta sitten unohtunut kun on mennyt ohi.
Kommentit (14)
Meidän toisen kollin peppu haisee aika ajoin.
haisevat ja jos ovat kovin täynnä niin ovat kipeät. Kissa saattaa raapia ym. peppuansa kun sattuu. Ne saa itse tyhjennettyä, mutta jos ei ole kokemusta eikä tiedä miten, niin kannattaa varata aika eläinlääkärille.
Haisen vieläkin vaikka pyyhin jalkojeni ja vatsani ihoni pesunesteellä. Kädet jouduin pesemään kolmeen kertaan.
Silti haisen . Ei millään jaksaisi raahautua suihkuun :(
ap
ovat peräaukossa noin klo 5 ja klo 7 kohdalla. Kannattaa ottaa paperia alle koska sitä pahanhajusita nestettä tulee sieltä kun ne tyhjentää.
vien kissa suihkukaappiin.
Mitääkö niistä em. mainituista kohdista painaa, puristaa vai mitä???
mutta ne näkyy kun tutkit sitä aukkoa, ja periaatteessa sitten kahdella kädellä otat sen rauhasen suuaukon sormien väliin ja puristat silleen hellästi ettei kissaa satu, mutta mömmöt tulee pois.
Älä mene sorkkimaan jos et osaa ettei tulehdu. Pyyhi peppu puhtaaksi märällä pyyhkeellä, EI pesuainetta. Kyllä kissa sen pesee itse loppuun.
Saattaa tulla pahoja hajuja, koska rauhaset ovat täynnä. Haju ei siis välttämättä tule siitä nesteestä mitä sieltä tulee. Ihan pelkän haju takia en lähtisi tyhjentelemään, eläimestä yleensä huomaa onko ne liian töynnä ja kivuliaan (eläin esimerkiksi raaha peppuaan matoilla ym) Silloin ne kannattaa tyhjentää, etteivät puhkea, mutta ehkä kannattaisi vielä eläinlääkärille, tai katsoa kokeneemmalta mallia.
Onko tänne ennen pystynyt kirjoittamaan yli 23:00 aikoihin yölläkin?
Tule haistamaan mun peppua ja puhu vasta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vie eläinlääkäriin.
Vie eläinlääkäriin, voi vttu. Kaivoit 17 vuotta vanhan ketjun esille ja kommentoit siihen että vie lekuriin...
Anaalirauhanen ärtynyt, tai peräti tulehtunut. Haepa lekurista resepti
Meilläkin on joskus jäänyt sitä hajutöhnää leikatulta kollilta. Haisee kuvottavalta.