Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yön aikana ilmestyneet kynnenjäljet?

Vierailija
31.12.2014 |

Mistä voisivat tulla? En omista kissaa, eivät jäljet olleet vielä illalla. Asun miehen kanssa, mutta mies nukkui ihan kiltisti, eikä ole vielä tähän päivään mennessä raapinut. Hänen kynsillä ei varmaan edes tällaisia jälkiä saa. Lisäksi herään TODELLA helposti esim. jos sade ropisee ikkunaan, jos mies tulee sänkyyn tai lähtee sängystä. Mieskin ihmetteli, mistä jäljet ovat tulleet ja itse aloin jo miettiä, onko saatana tai demoni käynyt raapimassa rintakehääni. Itsekään en ole siis jälkiä ole voinut millään saada aikaan, koska kynteni ovat todella lyhyet ja minulla on paha tapa purra niirä päivittäin. Tiedän, että kuulostaa hullulta, mutta vähän karmaisee.... tiedän, että sankoin joukoin ihmiset alkaa nyt vitsailla tähän ketjuun, mutta kysyn vakavissani, onko kenelläkään ollut vastaavaa ja tiedätkö syytä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makkarin seinässä on kynnen jäljet. En tiedä kuinka ne on siihen tulleet, kun seinä on kovaa maalattua betonia. Olen päivällä koittanut omilla sormilla raapia testiksi, mutta ei jää mitään jälkiä, kun kynnet on niin pehmeät. Joku käyny raapimassa, enkä se oo mä.

Vierailija
42/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljet katosi iholta. Nyt on ruusuöljyä varalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän