Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yön aikana ilmestyneet kynnenjäljet?

Vierailija
31.12.2014 |

Mistä voisivat tulla? En omista kissaa, eivät jäljet olleet vielä illalla. Asun miehen kanssa, mutta mies nukkui ihan kiltisti, eikä ole vielä tähän päivään mennessä raapinut. Hänen kynsillä ei varmaan edes tällaisia jälkiä saa. Lisäksi herään TODELLA helposti esim. jos sade ropisee ikkunaan, jos mies tulee sänkyyn tai lähtee sängystä. Mieskin ihmetteli, mistä jäljet ovat tulleet ja itse aloin jo miettiä, onko saatana tai demoni käynyt raapimassa rintakehääni. Itsekään en ole siis jälkiä ole voinut millään saada aikaan, koska kynteni ovat todella lyhyet ja minulla on paha tapa purra niirä päivittäin. Tiedän, että kuulostaa hullulta, mutta vähän karmaisee.... tiedän, että sankoin joukoin ihmiset alkaa nyt vitsailla tähän ketjuun, mutta kysyn vakavissani, onko kenelläkään ollut vastaavaa ja tiedätkö syytä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi raapaisujälkeä joista kolme erittäin lyhyitä, yksi todella pitkä ja yksi näiden väliltä ja sojoituvat alle 10 sentin alueelle juuri kaulan alle. Voin sanoa vaikka miten paljon, ettei ole provo mutta tuossa ne. Kynteni ovat niin purtu, että sormiin sattuu. Stressatessani puren kynteni ihan lyhyiksi mutta melko tasaisiksi. En muistaakseni eilen käynyt illasta suihkussa. Olivat hyvin tuoreen näköiset ja kipeät aamusta. En ole ikinä saanut itse tällaista aikaan. Ap

Vierailija
2/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi unissaan rapaissut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmestynyt oikeaan käsivarteen parina yönä neljä raapimajälkeä! Ihan kuin kissan tekemät, eikä meillä ole kissaa. Olen aamulla koittanut saada samanlaisia jälkiä aikaan omilla kynsillä, mutta ei onnistu mitenkään päin. Eikä mulla kynsiä oikein olekaan. Miehen kanssa ollaan vitsailtu, että meillä asuu sitten kai joku vittuuntunut kummituskissa. Ei vaan, olisi kyllä kiva keksiä näille selitys. Ovat sen verran syviäkin, että ruvet muodostuivat ja pari viirua on jo kunnolla tulehtunutkin ja märkii.

Vierailija
4/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kahdella ihmisellä tullut näitä raapimajälkiä vai toistaako ap itseään?

Vierailija
5/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies unissaan raapinut. Ihmiset tekee unissaan mitä oudompia asioita.

Vierailija
6/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:52"]

Onko nyt kahdella ihmisellä tullut näitä raapimajälkiä vai toistaako ap itseään?

[/quote]

En ollut AP.

T: 10

Vierailija
7/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:50"]Mulla on ilmestynyt oikeaan käsivarteen parina yönä neljä raapimajälkeä! Ihan kuin kissan tekemät, eikä meillä ole kissaa. Olen aamulla koittanut saada samanlaisia jälkiä aikaan omilla kynsillä, mutta ei onnistu mitenkään päin. Eikä mulla kynsiä oikein olekaan. Miehen kanssa ollaan vitsailtu, että meillä asuu sitten kai joku vittuuntunut kummituskissa. Ei vaan, olisi kyllä kiva keksiä näille selitys. Ovat sen verran syviäkin, että ruvet muodostuivat ja pari viirua on jo kunnolla tulehtunutkin ja märkii.
[/quote]
Sama! Siksi sanoi aloituksessa, ettei ole kissaa. On siis ollut lapsuuskotona kissoja, minkä puolesta näyttävät eniten kissan tekemiltä. Ei tule verta, että ihon pintakerrokset on rikki muttei ole menny sen pitemmälle. Nyt siis tapahtui minulla ekan kerran, että saa nyt nähdä mitä näille tapahtuu. Ette ole keksineet mitään järkevää selitystä? Koska minä en keksi. En usko, että mieskään olisi tehnyt tätä. Ap

Vierailija
8/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:52"]Onko nyt kahdella ihmisellä tullut näitä raapimajälkiä vai toistaako ap itseään?
[/quote]
On meitä näköjään kaksi. Ap

Vierailija
9/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on rottia. 

Vierailija
10/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmesty mahaan kynnen jälkiä eilen myöhällä enkä omasta mielestäni oo raapinu.

Vierailija
11/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmesty perseeseen kohouma ja kun tarkemmin tutkin sitä, siinä oli 666

Vierailija
12/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat esiin.

Vierailija
13/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:51"]

Hellhound! Be careful there, it's gonna get nasty...

[/quote]

Aaiiuugghh! Hornan hurtta!

Hellhound oli aikoinaan Popeda-yhtyeen sivuprojekti, reipasta uutta aaltoa soittanut bändi.

[/quote]

Hä? Ap:lla Pate Mustajärvi käynyt rapsuttamassa? 

Mää en ala, mulle kanssa.

Vierailija
14/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko rottia?

Vierailija
15/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:10"]Kuvat esiin.
[/quote]
Voiko kännyllä suoraan ladata jonnekin ilman että tarttee kirjautua mihinkään palveluun? Nää on tosin jo laantunu sen verran, ettei ole läheskään niin pahat kuin aamulla. Ap

Vierailija
16/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rotaat tuli mieleen myös mut asutaan kerrostalossa ei ylimmässä eikä alimmassa ja asunto on niin pieni, että luulis jäävän kiinni? Ap

Vierailija
17/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:19"]

No rotaat tuli mieleen myös mut asutaan kerrostalossa ei ylimmässä eikä alimmassa ja asunto on niin pieni, että luulis jäävän kiinni? Ap

[/quote]

ne kömpii vessanpytystä... Toivottavasti et ole huuhtonut pyttyyn ruuan tähteitä tai pissannut kuukautistenaikanq?

Vierailija
18/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran selässä ihme naarmuja ...olin nukkutnut kynsisaksien päällä : D

Vierailija
19/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 16:26"]Mulla oli kerran selässä ihme naarmuja ...olin nukkutnut kynsisaksien päällä : D
[/quote]
Yäk. Onneksi ei käyny pahemmin. Ap

Vierailija
20/42 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on siepattu ufoon ja tehty kokeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi