Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhasen uusi naisystävä näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta!!!

Vierailija
22.04.2008 |

Tämä nainen on siis vain vähän yli nelikymppinen. Hyvänen aika! Luulin häntä reilusti yli viisikymppiseksi, lähellä kuuttakymppiäkin. Mutta onkin nuori!

Näin joskus ihminen erehtyy. Tyylikäs leidi kylläkin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko toi " vaimotukka" mikä tekee niin vanhan näköiseksi. Siis luulin että on reippaasti yli 50-vee, kun näin kuvat. EIkä mieleni kyllä muuttunut kun näin tänään tuon lähikuvan kasvoista. Mut ehkä tolla tukalla on iso rooli asiassa....

Vierailija
22/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertala on kaunis ja tyylikäs, mutta näyttää 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla olen vanha hippi :-D

Vierailija:

Meillä on töissä nainen joka on aina jakkupuvussa. Kerran hän tuli viikonloppuna ylitöihin ja herranjee, kun meinasin lentää persiilleni. Näytti ihan erilaiselta farkuissa ja jossain villapaidassa. Sanoinkin, että hänen pitäisi ehdottomasti pukeutua joskus muulloinkin töihin farkkuihin jne, niin ei. Töissä kuulemma pitää olla jakkupuku, se on hänen uniformunsa.

Vierailija
24/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks yhteinisussu on taakse jäänyttä elämää ja nykyään on upea nainen vierellä :)

Vierailija
25/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ennemminkin pukeutumistyyli, kampaus jne. tekevät sen vaikutelman että on ikäistään vanhemman oloinen.

Vierailija
26/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. henkilön kanssa ja mä luulin, että se on mua juuri sen 10 vuotta vanhempi. Olen itse nelikymppinen. Kyse ei ole rypyistä vaan tyylistä. Tyylikäs juu, mutta todellakin vanhan oloinen.

Vierailija
27/27 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mikä hehkutus tästä " tyylikkäästä ladysta" on noussut. Minusta on kaikkea muuta kuin kaunis, pukeutuu tylsästi ja on just sellainen edustuseukko mitä Vanhanen nyt tarvitsi median takia. Tuskin tuolle lähetellään nati nati-viestejä tai muutenkaan mitään muuta kuin tyylikästä ja asiallista. Sääliksi käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi