Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Top 5 HUONOT kirjat

Vierailija
04.12.2008 |

jos päähenkilö on liian tyhmä niin rajansa kaikella

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Panu Rajalan kirja, joka kertoi hänen rintasyöpään menehtyneestä ex-vaimosta. Todella avuttomasti kirjoitettu. Siitä elämästä olisi voinut saada todella mielenkiintoisen kirjan jonkun osaavan kirjailijan kirjoittamana. Ja eikös Panu Rajala ole joku kirjallisuuden professori tms.

Myös Da Vinci koodi oli pettymys. Enkelit ja demonit oli jo parempi kirja.

Vierailija
2/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Rimmisen Pussikaljaromaani oli jo aika huono, Pölkky on vielä huonompi. Siis jos kielellä leikittelystä ja puolen sivun mittaisista virkkeistä tykkää, niin mikä siinä, itseeni ei iske. Kirjoissa ei tapahdu ei niin mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erneld Loe täälläkin, kirja oli Doppler. Toinen kesken jäänyt on Robert Antonin Isoäitini eroottiset kansantarinat . Eka oli ihmeellistä horinaa, toinen kirjoitettu/suomennettu ärsyttävään mä/sä/mun/sun -slangityyliin. Yäk.

Vierailija
4/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siri Hustvedtin Kaikki mitä rakastin, nukahdin monta kertaa kesken, kunnes luovutin suosiolla.

Huonoja kirjoja on lukemattomia, tuo tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
5/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli munkin mielestä suuri pettymys. Kun sitä oli kehuttu ties missä ja odotukset oli korkealla. Se oli NIIN tylsä eikä siinä tapahtunut mitään, etten jaksanut lukea loppuun.

Ja mä sentään asun Kalliossa, joten kotiseutumielessä sen olisi pitänyt kiinnostaa. Mutta kun ei.

Vierailija
6/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siri Hustvedtin Kaikki mitä rakastin, nukahdin monta kertaa kesken, kunnes luovutin suosiolla.

Huonoja kirjoja on lukemattomia, tuo tuli ensimmäisenä mieleen.

Pettymys oli Vadelmavenepakolainen, sitä täällä ei vielä ole mainittukaan. Jaksoin lukea n. 50 sivua.

Vierailija
7/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yann Martelin Self, nää aivan surkeita. Ei nyt tule muita yhtä huonoja mieleen.

Vierailija
8/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter - todella lapsellista ja tylsää

McEwan: Sovinto + muu tuotanto. Tai no ei ne varsinaisesti huonoja ole, mutta yliarvostettuja.

Sofi Oksasen tuotanto

Virpi Hämeen-Anttilan tuotanto

Juha Itkonen: Kohti

Huonointa on Danielle Steel. En perustele. Inhoan. Itkettää, jos joutuu lukemaan tai edes puhumaan niistä.

Vierailija
9/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Härkönen: Ei kiitos

2. Hämeen-Anttila: Sokkopeli

3. Snellman: Safari Club

4. Lehtolainen: Luonas en ollutkaan

5. Remes: Itäveri

Oikeesti huonoja en edes lue. Niin kuin Steeleä. Näitä olen "hömpän ja semihömpän" puolelta testannut ja todennut, ettei olisi kannattanut.

Vierailija
10/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneena vain kysyn, kun en ole tiennyt sellaista kirjaa olevan olemassakaan, ja Piin elämä on ihan suosikkejani. Niin että kannattaako tuohon tarttua vai onko joku varhainen räpellys...?

Vierailija
11/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanne Harris vai mikä se nyt oli sen kirjat ei aukea mulle sitten millään.

Enhän mä nyt muista mitään kauheasti luen kirjoja, mutta ilmeisesti huonot yritän unohtaa mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
12/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyvällistä paskaa.

Ainoa kirja ikinä, jonka olen vienyt divariin.

Vierailija
13/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. anna-leena härkösen kaikki muut paitsi häräntappoase

2. sofi oksasen koko tuotanto

3. virpi hämeen-anttilan tuotanto

4. virpi hämeen-anttilan miehen tuotanto

5. anja oksanen-snellman-kauranen koko tuotanto

Vierailija
14/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi paolo koelhon koko tuotanto. todellakin tekosyvällistä yksinkertaisesti kirjoitettettua p***aa.

Vierailija
15/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeen-Anttila ei ole auennut täälläkään, samoin Pussikaljaromaani pettymys ja jotkut Varekset. Ja se Rajalan enkelikirja oli vähän imelä.

McEwanin Sovitus (ei sovinto) oli ihan ok, mitään ihmeellistä en kyllä odottanutkaan.

Vierailija
16/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parhaita viime vuosina kirjoitettuja kirjoja on Sofi Oksasen Puhdistus, ja pidän erittäin paljon Virpi Hämeen-Anttilan kirjoista, myös Sokkopelistä. Pidin muuten tosi paljon myös Bridget Jonesin kirjoista (elokuvista en niinkään).

Mistä en pidä: Luokkakokous oli aika tylsä (luin kyllä loppuun, mutta odotin arvostelujen perusteella enemmän), Donna Tartin The Little Friendiä en jaksanut lukea edes loppuun. Se oli pettymyt kun Tartin ensimmäisestä kirjasta pidin tosi paljon. Ehdin lukea nykyään niin vähän, etten edes aloita huonon oloisia kirjoja, tai lopetan niin nopeasti että olen aivan jäävi sanomaan onko kirja lopulta hyvä vai huono.

Vierailija
17/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei ole mielestään edes hyvä. Melkoista masokismia!

Vierailija
18/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa jokaisen kirjan kohdalla. Sitten päätinkin, että en enää koskaan piinaa itseäni sen jaarituksilla. Suosittelen muillekin, jos ovat tosiaan kahlanneet masokistisesti inhokki-kirjailijansa tuotannon. :PP

T: se dopplerin ja isoäitini eroottiset tarinat kesken jättänyt

Vierailija
19/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nappaa.

Plus niin monet jo aiemmin ketjussa mainitut.

Vierailija
20/43 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse lukea koko tuotantoa, toistavat itseään. Oksasen kirjat aivan unohdin, ihmettelen kustantamoa, joka moista roskaa viitsii painaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän