Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih, pomoni taitaa olla minuun vähän ihastunut. Aika hellyttävää nähdä, miten hän menee sen takia hämilleen. :p

Vierailija
22.04.2008 |

Joskus tekisi mieli flirttailla avoimesti ja rohkeasti ihan kurillaan, mutta siihen ei pokka eikä moraali riitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se menee hämilleen jostain muusta syystä.. Et ei välttämättä edes positiivisista syistä

Vierailija
2/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hengelläsi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole häneen ihastunut.

ap

Vierailija
4/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne se on vain siksi, että en ajattele itseäni minään erityisen kauniina tai viehättävänä naisena. En ymmärrä, miksi hän alkaisi flirttailla kanssani. Olen sitten aivan vaikeana, kun en oikein tiedä, miten pitäisi käyttäytyä. Entäs jos oikeasti tulkitsen hänen käytöksensä väärin ja sitten nolaan itseni, kun välttelen häntä? Tai sitten olenkin oikeassa ja kun olen luonnollinen oma itseni, niin hän kuvittelee, että vastaan flirttiin?

Vierailija
5/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän flirtti on ihan harmitonta eikä tarkoita sen enempää. Itse puhuin äsken rankemmasta flirtistä.

ap

Vierailija
6/6 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensähän flirtti on ihan harmitonta eikä tarkoita sen enempää. Itse puhuin äsken rankemmasta flirtistä.

ap

Kuten kirjoitin, niin en oikein ymmärrä, miksi pomo flirttailisi kanssani, kun en koe itseäni mitenkään viehättäväksi. Sitten pelkään, että nolaan itseni tai hän saa sen kuvan, että ajan häntä takaa, jos hän ei flirttailekaan kanssani. Kyllä hän katsettani etsii tilanteissa, missä ei tarvitsisi etsiä ja on joitain muitakin asioita. Silti ajattelen koko ajan, että jos minä tässä nyt olenkin kaheli ja kuvittelen liikoja. Onkohan kenelläkään muulla tällaisia tuntemuksia?

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi