Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut Nokiamissionin tilaisuuksissa?

Vierailija
22.04.2008 |

Millaista siellä on ollut? Oletteko menneet lavan eteen Markun kutsuessa? *Savonlinnaan luultavasti menossa :)*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset itki ja toiset huutivat vähän väliä halleluja jne. Tais olla aika paljon helluntailaisia joukossa...

Paljon musiikkia ja " paasausta" . Mielestäni sillä tavallaan yritettiin saada ihmisiä hurmokseen... Hankala selittää mutta ei kyllä uponnut minuun...

Kävin myös edessä " kaadettavana" mutta enpä kaatunut.

Kyllähän tuota kielillä puhumista ym. on pienemmissäkin uskovaisten piirissä. Ja raamatussakin siitä mainitaan.

Minä en kyllä kokenut tätä nokiamissiota mun jutuksi.

Vierailija
2/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin käsittämätöntä, että tällaisen vaarallisen lahkon annetaan riehua Suomessa. No onneksi on viranomaiset jotka pystyvät tarkkailemaan tilannetta milloin touhu menee överiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku puhujina, rukoilijoina yms. Katsokaa vaikka www. nokiamissio. fi. Tuskin he kaikki ovat " sairaita" :)

Vierailija
4/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin jäseniltä edellytetään? Youtubesta löytyy näitä kielilläpuhumisia ja muuta hörhöilyä. Tosi fiksun näköistä toimintaa..

Vierailija
5/8 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vieläkään, mitä siinä tapahtui.

Vierailija
6/8 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kuullutkaan, et savonlinnaan tulossa, vaik asun täällä. en kuitenkaan mene, vaikka tulisi. olen lut. uskova, mutta tuo ei ole mun juttu.

M

Vierailija
7/8 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristittyjen keskuudessa. Ihan tavallisten luterilaistenkin. Ja niitä annetaan esimerkiksi ulkomaanapuun tai vastaaviin hyväntekeväisyysasioihin. Suosittelen muillekin kuin kristityille, hyvää omaatuntoa ei voi ostaa, mutta joka tapauksessa tuleepahan annettua ainakin vähän toisillekin. Hyvää tekee oppia luopumaan omastaan, ja ajattelemaan välillä toisia ihmisiä.

Vierailija
8/8 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko Suomi? Siis siinä youtube-videossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä