Voi ei, mistä näitä söpöstyksiä sais?
Eli kesävauvalle ois niin ihana ostaa pari tommosta Zutanon bodya, mutta mistä noita sais? Kun noi jenkkifirmat toimittaa pääsääntöisesti kai vaan jenkkeihin ja Kanadaan. Voi kun asuisikin joku sukulainen/tuttu jenkeissä, niin sais tilattua! Tässä siis linkit: http://www.bugsandblossoms.com/SearchResults.asp?Cat=176
http://www.bugsandblossoms.com/SearchResults.asp?Cat=174
Kommentit (7)
Esim. www.usamail1.com, www.myUS.com ja monia muita. Idea on siis että tilaat tavarat USA:ssa sijaitsevaan osoitteeseen, josta ne sitten jälleenlähetetään sinulle.
En ole itse kokeillut, enkä hintoja vertaillut, mutta tuollaiset palvelut ovat viime aikoina kovasti kasvattaneet suosiotaan.
Huomasin art tuon zoen loppuunmyynnin ja tilasinkin sieltä pari vaatetta, mutta siellä oli valikoima aika pieni (tietysti, kun loppuunmyynti) ja onko sielläkään sitten ollutkaan noita ihania kuoseja, Sugar Blossom ja Flower Show. Anselmiinassakin aika suppea valikoima Zutanoa, ei tainnut vauvoille olla mitään siellä.
Olen muutenkin vasta vähän aikaa tilaillut ulkomailta ja en koskaan jenkeistä, joten vähän pelottais tilata edelleenlähetyspalvelun kautta. Muutenkin, kun ei osaa laskeskella noita tulleja ja muita. Mutta täytyy tutustua noihin mitä Kvaak (meniköhän nikki noin) ehdotti. Huoh, kun ei pitäis niin paljon surffailla täällä netissä, kun törmää kaikkiin ihanuuksiin ;)
Zutanon vaatteita laaja valikoima ja paljon muutakin ihanaa, käyhän katsomassa :). Pari kertaa olen sieltä tilannut, toimitus on ollut nopeaa ja palvelu hyvää.
Kävinkin katsastamassa noi Comfykidin sivut ja sieltäkin siis löytyy nuo haluamani bodyt. Muistatko paljonko sulla oli toimituskulut tuolta? Mietin paljonko ne olis parille pikkuselle bodylle ja ehkä parille myssylle. Mites se tullikäytäntö, en löytänyt tullin sivuilta sitä summaa minkä saa vielä tullivapaasti? Olikos se niin, että ostosten loppusummaan lisätään ne toimituskulut ja siitä maksetaan vero? Ja tuleeko sitten vielä alv. siihen päälle. Taitaa tulla aika hintaviksi bodyt, joten saapi nähdä raaskiiko tilata. Kauanko sulla kesti toimitus tuolta Comfykidistä?
Toimituskulut ovat 13$, n. 8 euroa siis. Tuo siis standardi, jonka aina perivät kansainvälisissä lähetyksissä. Joskus saattavat periä enemmänkin, jos paketti on kovin painava , mutta tietenkin asiakkaalle ensin kerrotaan kulut ja sitten vasta veloitetaan summa luottokortilta. Pari bodya ja myssyt tulevat kyllä noilla peruspostareilla.
Max. 45 euron tilaukset tulevat tullivapaasti. Tämän summan tulee sisältää myös postikulut. Olen tilannut useasti n. 65 dollarin arvosta ja niistä ei ole tarvinnut maksaa tullia eikä alv:a.
Jos tilauksen arvo on enemmän kuin tuo 45 euroa, niin tulli perii sekä alv:n että verot. Tullin sivuilta löytyy tarkempaa tietoa asiasta. Toimitus Comfykidiltä kesti muistaakseni n. 4 päivää.
Ok, jos toimituskulut ei ole ton isommat, niin ehkä uskaltaudun tilaamaan. Laskin, että 2 bodya ja 2 myssyä + nuo mainitsemasi toimituskulut jää juuri ton 45 euron alle eli pitäis siis tulla ilman tullimaksua. Eipä tule ainakaan tilattua ylimääräsiä, kun tuo tullivapaan raja on noin naurettavan pieni ; )
vinkkinä, että Zoessa LOPPUUNMYYNTI eli jotain hajakokoja erittäin edullisesti. Tilasin itse sieltä vähänaika sitten ja hyvin toimi (ja puhtaina tulivat) ; )