Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imetys ja seksi

Vierailija
22.04.2008 |

Liittyykö teillä mitenkään yhteen?

Mun mies on ihan vauhkona maidosta, oli jo esikoisen syntymän jälkeen ja nyt toisen tultua on jälleen " riehaantunut" . Saan oikeen toppuutella, kun mies kävisi maitovarkaissa aina sopivan hetken koittaessa. Oon ite ajatellu imettämisen pääsääntöisesti vauvan ruokintana... Vaikka aina meillä on seksin harrastamiseen liittynyt myös rintojen hyväily ja imeminenkin, että luonnollistahan se on että imetyksen aikana niistä rinnoista sitä maitoa tulee. Oli imijä sitten vauva tai oma mies.

Oon vähitellen lopettamassa vauvan rintaruokintaa, mut mies tuntuu olevan siitä pahoillaan. Kun meille nää kaks lasta riittää, ei tätä maitoa oo tulevaisuudessa tiedossa enempää. Onko muilla miehillä tällaista " maitofetissiä" ? Mun mies on oikeasti tosi asiallinen, hyvä tyyppi, ei mikään perverssi kummajainen... (sori, en nyt keksiny tähän hätään parempaa ilmaisua. Tarkotus ei siis oo tuomita ihmisten mieltymyksiä tms.) Meillä on siis harrastettu ennen lapsia ihan " perus heteroseksiä" . Mut tää juttu hämentää.

Onko muilla vastaavaa kokemusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainenkaan oo tollast tullu eteen. Enkä kyllä oo kavereittenkaan kuullu kohdanneen tollast. Kyselin niiltä. Ne oli iha et TÄ!

Vierailija
2/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia. Toiset tykkää mistäkin. Oma mies myös tykännyt maidosta kovasti. Ei kyllä mitenkään niin paljon, että olisin pelännyt sen käyvän vieraisiin imettäviin naisiin paineita purkamassa. Voihan miehesi pitää maidontuotantoasi yllä itse, jos tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee maitoa jo nyt raskausaikana ja mies tätä maistellut. Toki tykkää muutenkin rintojen hyväilystä varsinkin nyt kun rinnat kovasti kasvaneet. Ei kuitenkaan hänelle mikään pakkomielle ole. Mutta kyllä meilläkin mies tosisan maitoa maistelee :D

Vierailija
4/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2008 klo 01:45"]

Liittyykö teillä mitenkään yhteen?

Mun mies on ihan vauhkona maidosta, oli jo esikoisen syntymän jälkeen ja nyt toisen tultua on jälleen " riehaantunut" . Saan oikeen toppuutella, kun mies kävisi maitovarkaissa aina sopivan hetken koittaessa. Oon ite ajatellu imettämisen pääsääntöisesti vauvan ruokintana... Vaikka aina meillä on seksin harrastamiseen liittynyt myös rintojen hyväily ja imeminenkin, että luonnollistahan se on että imetyksen aikana niistä rinnoista sitä maitoa tulee. Oli imijä sitten vauva tai oma mies.

Oon vähitellen lopettamassa vauvan rintaruokintaa, mut mies tuntuu olevan siitä pahoillaan. Kun meille nää kaks lasta riittää, ei tätä maitoa oo tulevaisuudessa tiedossa enempää. Onko muilla miehillä tällaista " maitofetissiä" ? Mun mies on oikeasti tosi asiallinen, hyvä tyyppi, ei mikään perverssi kummajainen... (sori, en nyt keksiny tähän hätään parempaa ilmaisua. Tarkotus ei siis oo tuomita ihmisten mieltymyksiä tms.) Meillä on siis harrastettu ennen lapsia ihan " perus heteroseksiä" . Mut tää juttu hämentää.

Onko muilla vastaavaa kokemusta?

[/quote]

on aina. mutta kun penskoja ei enää tule niin mistäpä sitä.