Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitatte juustotarjottimelle?

Vierailija
04.12.2014 |

Itse en kauheasti tunne juustoja aurajuuston lisäksi ja haluaisin laitaa juustotarjottimen lauantaina kun tulee ystäviä illanviettoon.

Mitkä juustot teillä yleensä vakkareina ja iso plussa olisi jos jaksaisitte parilla sanalla kertoa mausta ja koostumuksesta.

Laitatteko jotain hedelmiämyös tarjolle?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/48 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just Kappeli, Ritaria ja salaneuvoksen Goudaa. Kaikki sellasessa kolmiopakkausessa. Aura- juustoa ja valkosipulilevitettä, viinirypäleitä ja viikunahilloa. Nää menee myös lapsille. Olishan siell vaikka ja mitä juustoja, mutta mun mielestä liian väkeviä ja pieniä klönttejä hintaansa nähden kun on monta napostelijaa.

Vierailija
44/48 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hassua :D olen lauantaina menossa illanviettoon, johon illan emäntä tuumaili juustotarjotinta! Onpa sattumus jos kyse on samasta illanvietosta :D

Vierailija
45/48 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan moni laittaa kinkkua juustotarjottimelle. Mistä tämä tapa on peräisin?

En tuomitse millään tavalla, hyvältähän se kuulostaa. Olen "harrastanut" juustoja jo vuosia ja kerännyt paljon kirjallisuutta aiheesta. Ainakaan perinteisesti juustotarjottimelle ei mikään liha kuulu, tai ainakaan sitä ei missään kirjassa tai ohjeessa ole maiinittu koskaan.

Onko tämä jotain tapas-lautasten peruja ja fuusioitumista?

Vierailija
46/48 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:00"]Hurjan moni laittaa kinkkua juustotarjottimelle. Mistä tämä tapa on peräisin?

En tuomitse millään tavalla, hyvältähän se kuulostaa. Olen "harrastanut" juustoja jo vuosia ja kerännyt paljon kirjallisuutta aiheesta. Ainakaan perinteisesti juustotarjottimelle ei mikään liha kuulu, tai ainakaan sitä ei missään kirjassa tai ohjeessa ole maiinittu koskaan.

Onko tämä jotain tapas-lautasten peruja ja fuusioitumista?
[/quote]
Taitaa tosiaan sekoittua juustotarjotin ja tapakset, jos tarjotaan oliiveja ja kinkkua viikunahillokkeen kanssa.

Vierailija
47/48 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/48 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juustotarjottimelle kuuluu:

- Brie tai Taleggio

- Saint Agur homejuusto

- Gruyere

- Tete de Moine

- Manchego

Lisäksi viikunahilloa ja viikuna- tai päärynälohkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi