Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sai tietää ajasta kun en ollut niin kiltti tyttö ja nyt pelkään että kertoo kaikille

Vierailija
21.04.2008 |

Olen pitänyt salassa tätä juttua ja kukaan ei tiedä, kaveri nyt kuitenkin sai ilmeisesti jostain tietää (vihjaili tosi kovin asiaan liittyen, joten arvasin että tietää) en kuitenkaan sanonut hänelle mitään. Nyt pelkään että hän kertoo tämän minun salaisuuteni kaikille. Mahdollisesti ei halua tavata minua enää tms. Ihan kamala olo, en todellakaan halua että kaikki saa tietää

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sulle, että ihmiset puhuvat aina. Älä huolehdi. Suurin osa mitä muista puhuvat, a. ei ole totta b. suuresti liioitteltua, koska tiedon lähteenä et ole sinä vaan joku kolmas ihminen joka ei edes sinua tunne. Voithan itse suoraan kysyä kaveriltasi mitä hän oikein yrittää vihjailla ja minkä takia. Niin, ja useimmilla elämäänsä eläneillä ihmisillä on asioita, joita toiset lukevat vain rohkeista kesänoveleista. Älä nyt menneiden takia ala piilottelemaan itseäsi.

Vierailija
2/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko L?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti en haluaisi että kukaan tietää niistä kun heidän ajatus minusta muuttuu aivan varmasti. Sama kun täällä kertoo itsestään ja jos täällä menisin sellaisessa ketjussa tämän asian sanomaan niin minut haukuttaisiin aivan lyttyyn eikä kukaan enää ymmärtäisi, pitäisi minua mukavana tai puolustaisi, vaikka asia olisikin aivan eri. Pelkään nyt että kavereiden kanssa käy juuri näin

Vierailija
4/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta silti en haluaisi että kukaan tietää niistä kun heidän ajatus minusta muuttuu aivan varmasti. Sama kun täällä kertoo itsestään ja jos täällä menisin sellaisessa ketjussa tämän asian sanomaan niin minut haukuttaisiin aivan lyttyyn eikä kukaan enää ymmärtäisi, pitäisi minua mukavana tai puolustaisi, vaikka asia olisikin aivan eri. Pelkään nyt että kavereiden kanssa käy juuri näin

Vierailija
5/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei minun kyllä pitäisi enää sen asian vuoksi kärsiä. Silti ottaa päähän jos kaikki saavat tietää. Voihan tietysti olla että sanoi muuten vaan eikä edes tiedä jutusta mutta minä nyt aina alan epäilemään jos joku puhuu samaan suuntaankin.

Vierailija
6/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä reagoi, kommentoi tai selittele. Niin asia parhaiten ja nopeiten unohtuu. Toivottavasti asia ei kuitenkaan tule julki.

Vierailija
7/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää täällä kihisee uteliaisuudesta..=)

Vierailija
8/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muistan kun yksi mukava tyyppi yhtä äkkiä sanoi olleensa koulukiusaaja. Hän oli lähtöisin hyvästä perheestä, ei rahahuolia ja kiusasi nimenomaan köyhien vesoja. Se oli kamala tieto. Pidin kyllä tyyppiä edelleen ihan mukavana tyyppinä, mutta en unohda koskaan, että oli pilannut monien kouluajan. Ja sekin, että tämä ihan mukava tyyppi, mutta entinen kamala koulukiusaaja, on tietenkin päässyt hyvin etenemään urallaan, kaunis vaimo etc. Kyllä se on jotenkin väärin. Olemme eläimiä.

Vierailija
9/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös elänyt aika värikkään elämän ja siihen mahtuu myös asioita joista en ole ylpeä ja jotka olisi voinut jättää tekemättä. Niitä en kuitenkaan voi historiastani poistaa ja joudun niiden kanssa elämään. Jos joku ystäväni kuulisi minusta näitä asioita ei hän kääntäisi niitä minua vastaan vaan tulisi kertomaan esim että kuulin susta tälläsisä juttuja, onko näin oikeasti tapahtunut? Tosin luotan ystäviini niin paljon että pystyn kertomaan heille kaiken ilman että tarvitsee pelätä että he kääntäisivät selkänsä.

Vierailija
10/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luurankosi on vaikka yhden illan juttujen sarja, niin sehän ei ole kovin paha luuranko eikä sitä ole syytä peitellä.

Jos luurankosi on se, että olet tehnyt paljon moraalisesti pahaa, niin sitten ei voi muuta kuin sanoa että tietenkin tämä tulee vaikuttamaan ystäviesi mielipiteeseen sinusta.

Vierailija
11/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikos ja rangaistuksen olen kärsinyt, no, on se moraalisestikkin väärin. En vain haluaisi että minä mukava ja kiltti nainen muuttuisin pahaksi ja kamalaksi kaikken tuttujen silmissä, kun en sitä oikeasti ole. Jokainen mokaa joskus, mä mokasin niin miten nyt mokasin, ja tein sen peräti monta kertaa (mikä ei tosiaankaan yhtään paranna tilannetta)

Vierailija
12/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai ole Essi? : D

Vierailija
13/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen tuskin on rikos vaikka sitä filmaisikin, heh

Vierailija
14/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaverin kanssa voi asiasta jutella. Vaikka parin olusen jälkeen, rohkasun jälkeen.

TAI voi puhua AIHEESTA sinänsä: Siis vaikka tää kuuluista tapa että " ystäväsi" on kokenut tämmösen jutun.. tms.

Tai asian voi antaa vaan olla. Se oli ja meni. Se kuuluu menneisyyteen. Olet mahdollisesti oppinut ja kasvanut tapahtuneesta.

Musta menneitä virheitä ei auta liikaa vatvoa mielessä vaan keskity olennaiseen: mitä olet NYT. Se menneisyys on taas minuutin vanhempi kuin äsken. Kohta on kesä ohi ja tulee uusi kesä.

Ihmiset tekee virheitä, joskus pieniä ja joskus noloja. Se mikä saattaa SULLE olla tosi kamala moka, ei ehkä ole sitä mulle. Ole ITSELLESI armollinen. Kyllä se siitä kasvaa umpeen.

Vierailija
15/15 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos toiset saa tietää jotain susta?

Musta se tekee susta vaan värikkäämmän, kiinnostavamman!

Se on tosiaan ollu ja menny. Ole sen jutun yläpuolella, vaikka nolottaisi asian paljastuminen. Ehkä sää saat jopa hyväksyntää sitäkin kautta että olet ollu " vähän tuhma" ? Etkä mikään tasasen tylsä nunna..

20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä