Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko synnärille kateellinen kaksosten vanhemmille, kun saivat kaksi vauvaa ja itse sait vain yhden?

Vierailija
21.04.2008 |

Uskon, että moni yhden lapsen vanhemmista kateellisena katselee synnärillä kaksosten äitejä ja näiden vauvoja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä olisi ollut kateellinen todellakaan. Itse olin helpottunut kun vauvoja oli " vain yksi" . Lähipiirin kokemustenkin kautta olen sitä mieltä, että parempi kun meille tulisi vain yksi kerrallaan.

Vierailija
22/24 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole tullut mieleenkään että joku olisi kateellinen sille...

Itse aikaisemmin synnyttänyt vain yhden lapsen kerrallaan, enkä koskaan ole bongannut kaksosia ja tuskin olisin mitään ihmeellistä ajatellut...

Itse lähinnä pelkään että kuinka pystyn kahta siellä hoitamaan, varsinkin jos leikataan. Ja se että joutuvatko teholle heti syntymän jälkeen, joten uskon että siinä on kateus aika kaukana.

Itse joskus kun ei ollut lapsia, haaveilin että olisi kiva saada kaksi kerralla, tyttö ja poika, niin lapset olisivat sitten siinä heti kerralla.. Enkä koskaan kuvitellut että näin kuitenkin oikeasti kävisi.

Kyllähän monesti jos rattaissa kaksosia näkee, niin niitä tulee " ihannoitua" ja enempi katsottua kun ns. tava vauvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä sen, ettei " kaksosarki" välttämättä ole kamalan rankkaa. Meidän lapsillamme on pieni ikäero (1 v 4 kk) ja moni on luullut että meillä on ollut niin hirmuisen rankkaa, vaikkei ole ollutkaan. Itse olen nauttinut myös raskausajoista ja molemmista synnytyksistä kovasti, ja tästä syystä en olisi halunnut lapsia " kerralla" , mutta jollain toisella varmaan toisin.

Vierailija
24/24 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut laitettiin samaan huoneeseen kaksosten äidin kanssa, jolla oli vauvat koko ajan vieressä. Olin kyllä onnellinen hänen puolestaan aivan aidosti, mutta oli kurja olo ajatella, että minäkin voisin hoitaa kahta vauvaa jos... Onneksi tämä yksi sentään selvisi.

(vaan voisivat ne kattoa vähän tarkemmin siellä sairaalassa miten huoneita jaetaan... ei niitä saapumisjärjestyksessä jaeta!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi