G: oletteko pössytelleet hasista?
Kommentit (12)
muutaman kerran polttanut tupakkaa, alkoholia käytän jonkun verran
Lasten syntymän jälkeen olen poltellut vain kerran. Itse asiassa olen polttanut vain kotimaista kukkaa, koska peruslätkään on usein sekoitettu kaikkea skeidaa, enkä tykkää " pöhnäisestä" olotilasta, eli kun on jumissa. Muutama hatsi riittää.
Ei hasaa eikä muitakaan huumeita, jos nyt alkoholia ei lasketa. Olen hyvin kielteinen huumeita kohtaan, lähipiirissä pari ihmistä jotka on käyttäneet /käyttää, ja seuraukset kyllä nähtävissä. Mm. vakavia terveysongelmia :(
Miksi alkoholi on jees, mutta muihin päihteisiin suhtaudutaan nihkeästi?
ps. Olen pösytellyt joskus ja juon alkoholia muutaman annoksen kuukaudessa.
Se vasta mt-tilastoja kuormittaakin
joskus 15v:na kokeilin kolmesti hashista, kerran piriä ja kerran butaania.
19v:na polttelin taas neljästi hasaa..
Tyhmä kun olin. Tai onneton -> millään ei merkitystä
Nykyään en käytä edes alkoholia kuin muutamia kertoja vuodessa 1-2 siideriä.
T: perheenäiti 24v
En kyllä enää käytä alkoholiakaan.
ja joskus aikoinaan paljonkin. Nykyisin aika harvakseltaa, 0-2 kertaa vuodessa...Ja minulla on siis aiheesta kokemuksia 23 vuoden ajalta eli enpä usko, että mitään suurempaa romahdusta on luvassa. Tämä siis niille, jotka nyt aikovat ruveta ennustamaan minulle rappiota tulevaisuudessa.
sen verran olen läheltä seurannut, etten suosittele. Tytär poltteli hasaa, kunnes siirtyi vahvempiin ja lopulta piikitti itseään rappukäytävissä.
Jos alkaa syyttämään päihdehakuisesta käyttätymisestä sitä päihdettä, mitä käytetään, ei ikinä keskustella itse asiasta. Mikä ahdistaa ja mitä haluaa paeta tässä maailmassa? Ihminen, jolla kaikki hyvin, ei ole mitään tarvetta olla ihan sekaisin. Näennäisesti voi olla kaikki hyvin, mutta ei esim. ole sinut itsensä kanssa.
sekä kokeillut muutamaa muutakin huumausainetta. Hauskaa oli mutta kaikella aikansa ja paikkansa. Saarnaajille tiedoksi että ei tullut minusta narkkia ja mielenterveyskin säilyi. Lasten synnyttyä olen käyttänyt vain alkoholia silloin tällöin. Tupakkaa en polta.
niin poskareita vaan!