Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onnettomuus tai katastrofi, joka on koskettanut sinua eniten?

Vierailija
20.04.2008 |

Minulla ehdottomasti tsunami.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostamassa uhreja merestä, helikopterimekaanikko

Vierailija
42/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleiden ihmisten kuvia näyttämällä etsittiin heille nimiä jne... Kuvat oli aika raakoja myös lehdissä: kuolleita kasassa kuin myrkyntappamia hiiriä... Sen sijaan 9/11 ei ollut lainkaan näin " silmille heitetty tragedia" - sieltä näytettiin kuvia sortuneista taloista, ei kuolleista ihmisistä. Ja vaikka tiesin, ettei heitä oli paljon, ei minun tarvinnut heitä nähdä ja siksi onnettomuus jäi etäisemmäksi.

Henkilökohtaisessa elämässä minulla ei ole mitään kamalaa mitä olisi tapahtunut, kukaan ystäväni tai sukulaiseni ei ole kuollut tapaturmaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tsunami, koska siellä kuoli paljon suomalaisia ja oli järkyttävää miten monelta suomalaiselta kuoli koko perhe tai useita perheenjäseniä. Ja ne olosuhteet siellä miten koko kaupunki tai no lomakylä romahtaa ja tuhoutuu. Ei varmasti pysty niitä olosuhteita kukaan muu kuin siellä olleet tajuamaan.

Estoniakin kosketti kovasti, siellähän jäi suurin osa ihmisistä laivaan sisään ja voi vaan kuvitella mitkä oltavat siellä on ollut, kun ovat tajunneet, että laiva uppoaa ja pois ei pääse :(

Vierailija
44/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olin juuri saanut oman esikoiseni. Tosin eihän tämä ole mikään kansakuntaa koetteleva onnettomuus, mutta on silti koskettanut minua enemmän kuin ne.

Vierailija
45/45 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun amerikkalaisen mieheni kanssa Nykissä ja mieheni on palomies. Meidän esikoinen syntyi tuona päivänä, joten onneksi mies ei ollut töissä. Monta tuttava meni tuona päivänä, kaikki palomiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi