Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa pyytää anteeksi, enkä ole koskaan pyytänyt

Vierailija
20.04.2008 |

ainakaan niin että olisin anteeksipyyntöä todella tarkoittanut. Sain tänään lapseni isän itkemään, eilen äitini ja haukuin veljeni juopoksi äidinnussijaksi. Keneltäkään en aio pyytää anteeksi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita pitäisi mielistellä. Saan tehdä tasan niinkuin itse haluan

Vierailija
2/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyytämisen ja anteeksiantamisen taito ovat ihmisenä olemisen perusasioita. Plus ne kuuluvat ns. normaaleihin käytöstapoihin, joiden perimmäinen tarkoitus on tehdä ihmisten yhteiselämästä sujuvaa. Mutta itsepähän tiesi kuljet ja vastaat omista teoistasi tai tekemättä jättämisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse ovat asettuneet tielleni ja saavat tuntea se nahoissaan

Vierailija
4/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Kaikki haukkuivat toisiaan, lapset vanhempia, vanhemmat lapsia, lapset toisiaan. Ja mitään ei koskaan pyydetty anteeksi. Voin kertoa että syvät haavat jäi. Omassa aikuisuudessani olen pitänyt erittäin tärkeänä pyytää anteeksi kun olen toista loukannut.

Vierailija
5/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollasia psykopaatteja tarvi meidän elämään.

Vierailija
6/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi karsinkin meidän elämästä turhat tyypit pois, enkä pyytele anteeksi keneltäkään jälkeenpäin. ap

Vierailija
7/7 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitäkään ei ole vielä tarvinnut tehdä, muut ihmiset saavat mun puolesta painua hevon helvettiin meidän elämästä, ei niistä ole tähänkään asti ollut kuin haittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi