Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se huomisen lento on omaisille ilmainen! Törkeää niitä kohtaan jotka eivät asuinpaikkansa takia ehdi ajoissa paikalle

Vierailija
20.04.2008 |

mutta näinhän se menee, pääasia että pääkaupunkiseutulaiset ym. ehtii koneeseen...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mistään takahikiältä lähteä.

Vierailija
2/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu kaukana niin ei ehdi, lennosta tiedotettu vasta vähän ennen klo 19, katsopa huvin vuoksi niin ei tule Pohjois-Suomesta lentoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Kittilässä ja hyvin olisin 12 tunnissa kerennyt vaikka ajaa helsinkiin.

Vierailija
4/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on ALLE 12 tuntia ja sinne lentokentälle ei todellakaan ehdi kaikkialta Suomesta siinä ajassa varsinkin kun ensin pitää hoitaa matkajärjestelyt. Onko joillakin todella niin huono maantieto että kuvittelee että kaikkialta Suomesta ehtii hetkessä Vantaalle.

Vierailija
5/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet moukka.

Vierailija
6/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna, bussi ja auto käsittääkseni kulkee, jos ei lentoa saa Vantaalle.

Vierailija
7/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiehallinon välimatkamittarin mukaan Kittilästä Vantaalle ajaa 11h 51 min ja siihen tosiaan lisäät ne matkajärjestelyt ja lentokentälläkin pitää olla jo aiemmin kuin 6.30

Vierailija:

Itse asun Kittilässä ja hyvin olisin 12 tunnissa kerennyt vaikka ajaa helsinkiin.

Vierailija
8/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei ne junatkaan ja autot kulje hirmuvauhtia jos asuu kaukana!

Vierailija:

Juna, bussi ja auto käsittääkseni kulkee, jos ei lentoa saa Vantaalle.

Vierailija
9/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde klo 9 vaan aiemmin!

Vierailija
10/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi: tällä lennolla Espanjaan lentävät henkilöt ovat menettäneet läheisiään tai heidän läheisensä makaavat vakavasti hengenvaarallisesti loukkaantuneena sairaalassa.

Että kehtaat tulla tänne ruikuttamaan kateuttas siitä, että et saa ilmaista lentoa Espanjaan! Aivan varmasti JOKAINEN sille lennolle menevä, antaisi sen paikkansa jos saisi takaisin isänsä, äitinsä, sisarensa, veljensä, isovanhempansa, lapsensa, ystävänsä, rakkaansa. Vaan heitä ei saa takaisin ja omaisten raskastakin raskaampi matka on mennä Espanjaan tunnistamaan onnettomuudessa menehtynyt rakkaansa ja saattamaan tämä Suomeen ja täällä haudan lepoon.

Aivan varmasti JOKAINEN myös niistä, joitten läheinen makaa kriittisessä tilassa sairaalassa antaisi paikkansa sulle, jos sillä saisi rakkaansa terveeksi.

Miten joku voi olla noin helvetin typerä kuin sinä ap? Ja ikää oli...???

Vierailija
11/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että on 7.00-7.30 kentällä. Jos tästä on tiedotettu pari tuntia sitten, niin ihan varmasti ehtii Vantaalle, jos haluaa eikä käytä kallista aikaa vinkumalla av:lla.

Vierailija
12/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppas, ap?

taidat vaan olla niitä ahneita moukkia, jotka yrittävät hyötyä kaikesta??

Vierailija
13/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun luo joka tarvitsis mua

niin

a) tekisin kaikkeni että ehtisin, enpä paljon matkajärjestelyjä tarvitsis, on tullut ennenkin lähdettyä ilman mitään ja ihan hyvin olen pelkällä passilla ja lompakolla selvinnyt ja kioskilta löytänyt hammasharjan.

b) jos en ehtisi johonkin ilmaiseen koneeseen niin se olisi mulle ihan yksi hailee koska maksaisin mitä vaan eikä sillä rahalla olisi mitään merkitystä siinä tilanteessa

Vierailija
14/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valtiollinen lentoyhtiö syrjii näitä omaisia! Anteeksi vain mutta opettele lukemaan, missä olen vaatinut ITSELLENI ilmaista lentoa mihinkään?

Olen vain huolissani kansalaisten tasa-arvosta! Sitä ei nimittäin tässä maassa ole!

Vierailija:

Ap:lle tiedoksi: tällä lennolla Espanjaan lentävät henkilöt ovat menettäneet läheisiään tai heidän läheisensä makaavat vakavasti hengenvaarallisesti loukkaantuneena sairaalassa.

Että kehtaat tulla tänne ruikuttamaan kateuttas siitä, että et saa ilmaista lentoa Espanjaan! Aivan varmasti JOKAINEN sille lennolle menevä, antaisi sen paikkansa jos saisi takaisin isänsä, äitinsä, sisarensa, veljensä, isovanhempansa, lapsensa, ystävänsä, rakkaansa. Vaan heitä ei saa takaisin ja omaisten raskastakin raskaampi matka on mennä Espanjaan tunnistamaan onnettomuudessa menehtynyt rakkaansa ja saattamaan tämä Suomeen ja täällä haudan lepoon.

Aivan varmasti JOKAINEN myös niistä, joitten läheinen makaa kriittisessä tilassa sairaalassa antaisi paikkansa sulle, jos sillä saisi rakkaansa terveeksi.

Miten joku voi olla noin helvetin typerä kuin sinä ap? Ja ikää oli...???

Vierailija
15/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei se lähde klo 9 vaan 6.35, voit itse vaikka tarkistaa asian jos et usko. Huomenna ei lähde Vantaalta ainutkaan lento Malagaan klo 9.

Vierailija
16/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole viimeinen mahdollisuus päästä paikan päälle ja ilmaisen lennon voi varmasti saada johonkin muuhunkin koneeseen jos kauniisti kysyy.

Vierailija
17/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista autoa eikä täältä ehdi enää busseilla. Taksi maksaa tosi paljon eikä luultavasti ehdi sekään.

Vierailija
18/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, vaikka kaikki uhrit olisivat eteläisen Suomen alueelta.

Vierailija
19/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kun ei se lähde klo 9 vaan 6.35, voit itse vaikka tarkistaa asian jos et usko. Huomenna ei lähde Vantaalta ainutkaan lento Malagaan klo 9.

Vierailija
20/57 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 6.35 lähtevä lento on ERIKOISLENTO jolla ei ole edes lennonnumeroa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme