Mistä pellen " roolivaatteet" lapselle?
Ei ehkä ihan oikea palsta, mutta kun tätä aina lueskelen ;)
Eli nyt olisi haussa tyttöpellelle roolivaatteet, luistekoulun kevätnäytökseen. Ovat aika hankalan teeman keksineet, ainakin itse olen sitä mieltä. Nyt kysyisin teiltä vinkkejä miten pukisin tytön pelleksi?Entäs mistä teen sellasen ison punasen nenän?
Kauheen vaikeeta...Kiitollinen vinkeistä!
Kommentit (2)
... Yleensä roolivaatteet ovat lemppariaiheitani, mutta pelle.. Näin vapun alla kauppoihin alkaa tulla myyntiin kaikenlaista vappukrääsää aika aikaisin. Miten olisi pellenaamari tai ihan perinteinen silmälasit + nenä -yhdistelmä? Tai jos löytyisi ihan irtonenä kuminauhalla. Jos teillä on joku värikäs pitkähihainen Marimekko-raitapaita tai muu vastaava, punavalko- tai sinivalkoraidallinen, siihen lisäksi isot, leveät, lököttävät eriväriset housut henkseleillä, ehkä joku hattu, vaikka synttärijuhlista tuttu paperikartio. Kaulaan voisit tehdä ison kirkkaanvärisen rusetin pitkänmallisesta huivista tai muusta kankaanpalasta. Tällä virityksellä ei tarvitsisi ommella lainkaan. Lisään vielä, että sopivat housut voivat olla vaikka omasi, joista leikkaat lahkeet kylmästi saksilla sopivan mittaisiksi, pysyvät ylhäällä niillä olkaimilla, alle kirkkaanväriset sukkikset tai legginsit. Väreillä on tässä suuri osuus.
ainakin sellasessa nettikaupassa kuin Punanaamio.fi Siellä on kai myös noita pelleneniäkin kaupan. Mun mielestä ainakin edullisia, laadusta en tiedä, mutta tarkoituksena olis tilata sieltä naamiaisjuhliin tytölle vaatteet.
nim. " äiti ei osaa ommella"