Onko kukaan ostanut Emmaljungiin kankaita
Kaipaisin vaihtelua muuten hyviin Emmaljungiini. Onko kukaan ostanut uusia kankaita, tai saako niitä edes ostettua? Paljonkohan maksavat?
Kommentit (7)
Vai onko ollut vain laiska jälleenmyyjä asialla? Meille ostettiin kaksi vuotta sitten uusi kuomu Duo Egen ratasosaan, mielestäni tuo oma ei oikein passannut hirveän hyvin. Ceroxin kuomu sopi ja näytti kivalta, ja liike (Variston Lastentarvike) sen tilasi tehtaalta haluamassani värissä (kaikki tuolloin mallistossa olevat Ceroxin värit olivat mahdollisia). Kuomu saapui muutamassa viikossa, ja maksoi 119e.
Kannattaisko vielä soittaa johonkin liikkeeseen ja kysyä?
Itse kyselin taannoin lastentarvikkeesta emmaljungan citycrosseishin uusia kankaita kun meille on tulossa tytön jälkeen poika ja tahtoisin vaihtaa sen myötä vaaleanpunaiset kankaatkin poikamaisemmiksi..myyjä arveli että uudet kankaat saisi sitä kautta tilattua mutta ei osannut hintaa sanoa vaan lupasi soitella myöhemmin, no eipä sitten soittanut joten asia jäi siihen. Jos ovat noinkin kalliit niin kannattaa tosiaan ehkä vaan ostaa suosiolla uudet vaunut/vaihtaa toisiin käytettyihin jos ei sitten löydä jotakuta joka haluaisi tehdä vaihtokaupat pelkistä kankaista.
hei.meillä on ongelmana runko.
tarviamme uuden rungon ja sinä kankaat.
oletko mistäpäin suomea?
aijon ostaa uuden rungon meidän yhdistelmiin sillon minulla olisi kankaat ylimääräiset.
miten saisin yhteystietosi jos haluat uudet kankaat.
itse joskus kysyin uusia kankaita ja kuomua niin uusi kuomu maksaa 190¿ hinnat nousseet.kankaat päälle nousee hinta pilviin.
mutta siis kankaat laitan vauvapalstalle tämän kuun lopulla myyntiin kunhan saan vaunut tilattua.
jos jollain on väri tiedossa ja haluaa ostaa kankaat edullisesti niin vois ottaa jotenki yhteyttä jos värin tietää ni voisin ottaa sillä värillä jonka ostaja haluaa.
meillä runko on mennyt toiselta puolelta poikki joten ostettava on jokatapauksessa.
Mä olisin kiinnostunut kankaista jos kyse on citycrosseista.
Voit laittaa sähköpostia cyanhaze69@hotmail.com
QueenBzZ:
Mä olisin kiinnostunut kankaista jos kyse on citycrosseista.
Voit laittaa sähköpostia cyanhaze69@hotmail.com
hei.kyse on classic kankaista.
laitoin myynti ilmoituksen vauva palstalle.tarjouksia voi tehdä sähköpostiin.
meilini löytyy myynti ilmoituksesta.
vaim:
hei.meillä on ongelmana runko.
tarviamme uuden rungon ja sinä kankaat.
oletko mistäpäin suomea?
aijon ostaa uuden rungon meidän yhdistelmiin sillon minulla olisi kankaat ylimääräiset.
miten saisin yhteystietosi jos haluat uudet kankaat.
itse joskus kysyin uusia kankaita ja kuomua niin uusi kuomu maksaa 190¿ hinnat nousseet.kankaat päälle nousee hinta pilviin.
mutta siis kankaat laitan vauvapalstalle tämän kuun lopulla myyntiin kunhan saan vaunut tilattua.
jos jollain on väri tiedossa ja haluaa ostaa kankaat edullisesti niin vois ottaa jotenki yhteyttä jos värin tietää ni voisin ottaa sillä värillä jonka ostaja haluaa.
meillä runko on mennyt toiselta puolelta poikki joten ostettava on jokatapauksessa.
lisään siis tähän että liikkeestä löytyi suoraan vaunut joten niitä ei tarvinnut tilata.
mutta ovat törkeen kalliita.kysyin joskus omiini kankaita niin kuomu oli n.200e ja rattaan kankaat yli 400e ja vaunu kopan kankaat 500e joten halvemmaks tulee ostaa uudet vaunut.ja kankaita ei ainakaan sillon ois saanu edes ite valita vaan oisivat tehtaalta vaan jotkut laittaneet