peppumies
Meidän kultaa voisi sanoa pyllymieheksi, kun hän kutsuu peppuani aina mieluummin pyllyksi - on kuulemma seksikkäämpi nimi. Meillä nautitaan ihan tavallisesta pyllyseksistä silloin tällöin hitaasti ja nautiskellen. Miehelle on myös tärkeää pyllyn näkeminen ja tykkää siksi pyllyseksistä takapäin-asennossa. Minulle se sopii hyvin, kun itsekkin tykkään kovasti. Ihan tavallinen aika isopyllyinen äippä 33 v.
Kommentit (79)
Ihan kun puhuisit mun miehestä. Se ei saa silmiään mun pepusta eikä pysty pitämään sormiaan siitä irti. Eipä silti; en kyllä haluakaan. hih! Me nautitaan kyllä molemmat myös peppuseksistä. Meillä on myös ihana parivuotias, mutta ei se meidän peppuleikkejä ole mitenkään vähentänyt. Raskausaikanakin pyllyni halusi venytystä ja pusuja. Silleen meillä....
Ei voi mitään, mutta vaimoni peppu on maailman kiihottavin asia maan päällä ja hän tietää sen. Meilläkin on lapsia (2) eikä se ollenkaan tahtia ole haitannut. M 33
Ukkokulta on ihan koukussa meikän pyllyyn. Eikä iso mahani (rv 37) ole ollenkaan vähentänyt kiinnostusta - päinvastoin haluaa ihailla peppuani esim. kun ollaan takaapäin. Kullan suurin intohimo on pestä mut tooodella huolellisesti saunassa. Arvaatte varmaan kuinka kauan pepun pesussa kuluu - siitä ei meinaa loppua tulla ollenkaan. Onhan se ihanaa köllötellä kun toinen pesee ja huolehtii, vaikka tiedänkin syyn. Mitäs siitä - molemmat nautitaan. En vaihtaisi miestäsi mistään hinnasta!
Kyllä tulin kateelliseksi teidän " peppumiehistä" . Yh:na voi vain haaveilla tuollisesta. Taputtaispa joku munkin peppuani!
mulla on iso pylly vaikken oo mitenkään lihava ja kärsin siitä. avopuolisko taas sanoo että mun pylly on maailman paras. oon muiltakin kavereilta kuullu että naiset haluais pienen pyllyn mutta miehet tykkää isosta (en siis tarkota läskistä) kumma ristiriita. onks muilla tästä mielipidettä?
se ihanne minun ja monen muunkin miehen mielestä on siinä 90 +-5 cm. Joku 110 cm alkaa olla jo liikaa vaikka läskiä ei olisikaan. Urheilullinen juoksijan/taitoluistelijan perse on ihan paras malliltaan.
Tärkein ominaisuus on kiinteys ja pyöreys. Lautaperse ei innosta.
Vierailija:
kavereilta kuullu että naiset haluais pienen pyllyn mutta miehet tykkää isosta (en siis tarkota läskistä) kumma ristiriita. onks muilla tästä mielipidettä?
Ärsyttää kyllä välillä, kun hiplaa kokoajan. Tökkään sitä kyynärpäällä jos alkaa liikaa ahdistelemaan.
Mies on vähän ujo ja hyvin korrekti persoona. Leikkii lasten kanssa, siivoaa, laittaa ruokaa, viihtyy kotona siis kaikin puolin kunnon mies. Punastuu ja menee hämilleen, jos seurassa puhutaan liian avoimesti (siis hänen mielestään) seksijuttuja. Yksi heikkous (tai mikä heikkous se nyt on) hänellä on - nimittäin minun pyllyni. Ap:n kertomus oli kuin minun miehestä. Ei väsy peppuni hiplailuun ja pussailuun. Kulta nuolee ja pussaa erikoisen mielellään pyllynreikääni. Kukaan ei varmaan uskoisi millainen peppurakastaja hän sänkykamarissamme on.
Minun mies ei ole taas pepusta kiinnostunut, vaikka minä tykkään peppuseksitä. Oonpa teille kateellinen. Oma kiva peppuseksissä on mulla ainoo vaihtoehto, vaikka mies kyllä pitkin hampain " peputtaa" jos pyydän, mutta eihän se nyt kivaa ole kun näkee että toinen vaan mun mieliksi sitä tekee. Josksu kun oon yksin kotona järjestän itselle " peppuillan" eli pidän sauvaa pepussa ja hieron klittaa. Saan aika monta jättiorkkua näinkin ja minkäs teet kun halut ei kohtaa huoh
Mies on kyllä " peppumies!" , mutta paremmin katselevaa sorttia. Haluaa varsinkin katsella kun masturboin peppu pystyssä. Alukis oli todella vaikeaa tyydyttää itseään miehen nähden, kun kotona oli niin häveliäs ilmapiiri seksin suhteen. Vähitellen sitten totuin ja nyt kehtaan jopa laittaa pepputapin peppuun. Mies on aivan taivaassa kun niin teen. Hänkin on kyllä valmis toteuttamaan minu toiveet (mm. nuolee hellästi ja taidokkaasti).
Tässä ei ollut kyse peppupanosta;))))
Ja sama peppu ollut kohteena kohta 20 vuotta. Anaaliin meillä ei lykitä joten ei johdu siitäkään. Lasten saanti on tehnyt pepusta, jos mahdollista, vieläkin naisellisemman.
Kyllähän se joskus itseäkin huvittaa tuo kiinnostus naisen pakaroihin, jos sitä järjellä alkaa analysoimaan. Mutta onneksi en vielä ole niin seniili ettei olisi tälläistä ja monia muita haluja.
peppumiehillä tainnut jäädä ns, anaalivaihe lapsuuuden kehityksessä kesken.
entäs jos haluaa vaan jutella henkeviä naisen kanssa? Onko silloin jäänyt puheen kehityksessä joku vaihe kesken?
M
kiinnostavat erityisen paljon?
Vierailija:
peppumiehillä tainnut jäädä ns, anaalivaihe lapsuuuden kehityksessä kesken.
Vaimokulta odottaa esikoista - taitaa olla viikkoja jo 36 takana. Aika iso on siis meidän mamman maha. Vaimoni peppu on todellinen herkkusellainen ja nyt se vaan paranee kun hän odottaa. En saa siitä pidettyä sormiani ja silmiäni irti. Joskus kulta kysyykin, että eikö hän muuten kiinnosta. Tietää kyllä vastauksen; tykkään hänestä kokonaisuutena, mutta peppu on selvästi eniten minua kiinnostava seksuaalisesti. m 35
nuoleeko porukka oikeasti toistensa peppureikää? ihme touhua...ettekö millään muulla keinolla saa itsellenne salmonellaa?
Mistä päähäsi on juolahtanut, että terveen ihmisen pepusta saisi salmonellan?
sitä paitsi. kuka sanoi että minkään pitäisi olla " luonnollista" tai " luonnonmukaista" . Kaikki mikä tuntuu hyvältä on normaalia.