Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

peppumies

Vierailija
19.04.2008 |

Meidän kultaa voisi sanoa pyllymieheksi, kun hän kutsuu peppuani aina mieluummin pyllyksi - on kuulemma seksikkäämpi nimi. Meillä nautitaan ihan tavallisesta pyllyseksistä silloin tällöin hitaasti ja nautiskellen. Miehelle on myös tärkeää pyllyn näkeminen ja tykkää siksi pyllyseksistä takapäin-asennossa. Minulle se sopii hyvin, kun itsekkin tykkään kovasti. Ihan tavallinen aika isopyllyinen äippä 33 v.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kulta on aina taputellut peppu ja tykkää takaapäin-asennosta ja peppuseksiäkin harrastetaan. En ole silti ajatellut häntä mitenkään erityisesti "peppumieheksi". Eikös se ole aika luonnollista seksuaalista kiinnostusta?

Vierailija
2/79 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haluaisin peppumiehen, kun peppuni on herkkä osa seksissä. Eilen illallakin tyydytin itseni sormi pepussa. Valitettavasti vaan mulle ei riitä vaan se, että on mies ja pepustani kiinnostunut. Täytyyhän sitä nyt muutakin olla! Ei ole vaan kohdalle vielä sattunut. Yh 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoiselämää elävät...

Vierailija
4/79 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoiselämää elävät...

Parempi kaksoiselämäkin kuin ei ollenkaan elämää, kuten sinulla tuntuu olevan.

Vierailija
5/79 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikki peppumiehet halua edes välttämättä peppua panna, katsella peppua ja ei peppureiästä ollut ollenkaan kysymys, vaan pepusta ja lantiosta. Minusta evoluution kannalta aika oleellista, että pyöreä pylly miestä kiihottaa. vrt hedelmällisyyden vertauskuva ja kait se jotain synnytyskyvystä kertoo myös, vaikka ei toki kaikkea kun ei kaikilla isopyllyisillä kuitenkaan ole riittävät sisämitat lantiossaan.

Vierailija
6/79 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aivan lääpälläni vaimoni peppuun ja tykkään peppuseksistäkin ja onneksi vaimokin tykkää. Miehet eivät minua kuitenkaan kiinnosta seksuaalisesti. Minun onkin vaikea ymmärtää naisen kanssa harrastetun peppuseksin ja homomiesten välisen peppuseksin yhdistäminen. Homoseksuaalisuushan tarkoittaa seksuaalisen kiinnostuksen kohdistumista samaan sukupuoleen. Ihmettelee heteromies 37

Vierailija
7/79 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miestäkin vois sanoa tämmöseks peppufriikiksi. Raskaana olen minäkin ja tekee peppuseksiä mieli, mutta neuvolassa ei oikein suositeltu raskauden aikana tulehdusriskin vuoksi. Korvikkeena mies laittaa pepputapin peppuuni, kun nuolee mua.

Vierailija
8/79 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolatädin kanssa? Eiväthän he ole edes mitään lääkäreitä eikä asiasta liene olemassa edes tutkimuksia. Ja millainen tulehdus tarttuu peniksestä peräreikään? Listeria? Vai harrastatteko "pepusta suoraan pimppiin" -leikkejä?

Raskaana olen minäkin ja tekee peppuseksiä mieli, mutta neuvolassa ei oikein suositeltu raskauden aikana tulehdusriskin vuoksi.

Vierailija
9/79 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokulta on ihan koukussa meikän pyllyyn. Eikä iso mahani (rv 37) ole ollenkaan vähentänyt kiinnostusta - päinvastoin haluaa ihailla peppuani esim. kun ollaan takaapäin. Kullan suurin intohimo on pestä mut tooodella huolellisesti saunassa. Arvaatte varmaan kuinka kauan pepun pesussa kuluu - siitä ei meinaa loppua tulla ollenkaan. Onhan se ihanaa köllötellä kun toinen pesee ja huolehtii, vaikka tiedänkin syyn. Mitäs siitä - molemmat nautitaan. En vaihtaisi miestäsi mistään hinnasta!

Vierailija
10/79 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti suostuisi peppuseksiä edes kokeilemaan?

i][iMusta toi on kyllä aika omituista touhua...]

[/quote]

Vierailija
11/79 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollan miehen kanssa kai sitten molemmat "peppuhenkilöitä", kun tykätään peppuseksistä. Nyt odotan kuitenkin ekaa lastamme ja vähän mietityttää voiko peppuilla edelleen. En ole kehdannut neuvolasta kysyä niiden kantaa peppuseksiin raskauden aikana. Onko kukaan rohjennut tiedustella moista?

Vierailija
12/79 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tajua, millainen tampio voi pitää peppuseksiä haitallisena raskauden aikana enkä sitä, millainen ihminen keskustelee siitä neuvolatädin kanssa.

En ole kehdannut neuvolasta kysyä niiden kantaa peppuseksiin raskauden aikana. Onko kukaan rohjennut tiedustella moista?

Vierailija
13/79 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan niitä olla muitakin mielipiteitä eli onko kaikilla neuvoloilla sama suositus?

Vierailija
14/79 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sikiö voisi kärsiä peppupanosta? Jos ei tiedä vastausta, niin miten selviytyy lapsen kasvattamisesta? Arvaukseni on, että ei mitenkään.

Vierailija
15/79 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin ilkeitä vastauksia ihan vilpittömään kysymykseen? Oon ymmärtänyt, että kyse on tulehdusriskin kasvusta vai onko? rv 33

Vierailija
16/79 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaanakaan. Onpa täällä järjen jättiläisiä. Mitä bakteereja kullista siirtyy perseeseen? Älkää naiset peskö/pyyhkikö paskaakaan huolimattomasti, ettei vain bakteereja siirry pillun puolelle...

Miten noin ilkeitä vastauksia ihan vilpittömään kysymykseen? Oon ymmärtänyt, että kyse on tulehdusriskin kasvusta vai onko? rv 33

Vierailija
17/79 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa kun odottelen, paikat on niin joustavta ja herkät.

Vierailija
18/79 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei nyt ihan, mutta ihan samanlaisia miehiä liuta. Kulta on varsinkin innostunut peppureiän nuolemisesta ja sivelystä kun nuolee klittaa.

Vierailija
19/79 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tällä palstalla ollut aiemmin puhetta (en nyt löydä siti ketjua), että neuvolasta suositeltiin peppuilun välttämistä odotusaikana? Rv 33

Vierailija
20/79 |
22.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se syy, miksi ei peppuseksiä ei suositella raskauden aikana. Ehkä neuvolatäti kuvitteli, että normaali peppuseksi on ass-to-cunt-meininkiä.

eikös tällä palstalla ollut aiemmin puhetta (en nyt löydä siti ketjua), että neuvolasta suositeltiin peppuilun välttämistä odotusaikana? Rv 33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme