Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

peppumies

Vierailija
19.04.2008 |

Meidän kultaa voisi sanoa pyllymieheksi, kun hän kutsuu peppuani aina mieluummin pyllyksi - on kuulemma seksikkäämpi nimi. Meillä nautitaan ihan tavallisesta pyllyseksistä silloin tällöin hitaasti ja nautiskellen. Miehelle on myös tärkeää pyllyn näkeminen ja tykkää siksi pyllyseksistä takapäin-asennossa. Minulle se sopii hyvin, kun itsekkin tykkään kovasti. Ihan tavallinen aika isopyllyinen äippä 33 v.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pakaroita pääasiassa. saatta kyllä joskus peppureikääkin hiplaa, mutta siitä yleensä sitten alkaa petipuuhat.

Vierailija
42/79 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on kohta tulossa mutta peppuseksi maistuu. Jossain toisessa ketjussa kyseltiin pitääkö mies syvällä sisällä vai edestakaisinko liikuttelee. Meillä on tapana tuo syvällä pito siis pepussa. Mattaan vaan usein hiljaa ja pussaillaan kun mies on syvällä pepussani. Se on niin kiihottavaa, että saan melkein siitä orgasmin. En nyt ihan, mutta vähän kun hiplaan klitorista niin superorkku tulee melkein heti.n Ai niin onko mies peppumies? No on todella mutta minäkin olen sitten peppunainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on homomies. Ei se paskareikä muita kiinnosta

Vierailija
44/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliseksi ei kiinnosta, mutta muijan peppu on kyllä ehkä kauneinta maailmassa sitä voisi silitellä ja hivellä ja panna vaikka kuinka kauan.

Vierailija
45/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on homomies. Ei se paskareikä muita kiinnosta

Vierailija
46/79 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti vaimoni isosta pepusta. Mahtavaa työnnellä doggie -asennossa ja laukasta siittiöt polvihollilta. Vaimokin tykkää kun ihailen siinä hänen laajaa takamustaan.

äijä 40+

Vierailija
47/79 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkokulta sanoo tykkäävänsä mun pepusta sikapaljon. Onko se sitten peppusmies en tiedä. Kyllä se muutenkin musta tykkää.

Vierailija
48/79 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nyt sita ID glidiä ja kyllä onkin hyvää liukastetta pyllyseksiin. Meillä mies tykkää kun peppuseksissä istun sen päällä selkä siihen päin. Tykkää kuulemma kattella kun kalu liukuu peppuun ja ulos. Mullekin on ihan hyvä, kun voi itse säädellä miten syvällä menee. Ai niin onko se peppumies? On se. N 31 onnellisesti naimissa 9 vuotta "peppumiehen" kansa. Ja on sitä toistakin puolta käytetty, kun kaksi ihanaa lasta on saatu aikaan.

Vierailija
49/79 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimon kans alettu peppuilemaan, ihan jeez. Ihme kyllä vaimo saa paremmat orkut peppuseksistä! Olen peppumies itse, mutta ykkönen on kuitenkin no.1.

Ykkösestä kertoi että tuntuu "tasaisesti" hyvältä. Peppuseksissä taas alussa ei tunnu oikein kivalta, mutta sitten tulee se ISO ORKKU!!

M31

Vierailija
50/79 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh, mikä orkku tuli mammalle sauva pepussa! kulta on työmatkalla ja mulla seksihalut katossa. peppuillaan kans aikas usein, mutta nyt ei autanu muu kun auttaa itteään. viikkoja on takana jo 35 ja mieli vaan tekee seksiä.

Vierailija
51/79 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana (35 vko) ja seksielämä tosi vilkasta. Ei siis valittamista, mutta vähän ihmetyttää mun rakas mieheni, joka on varmaan Suomen innostunein peppumies eli rakastaa tai suorastaan palvoo mun peppua. Kaikki tavallinen pepun taputtelu ja pussaaminen on tietysti jokapäiväistä, mutta kulta ei väsy mun pyllistyneen peppuni katseluun. Hän voi vaikka tunnin maata mun alla 69-asennossa ja vaan katsella ja sivellän mun pyllyä. Kaiken lisäksi hän hoitaa (siis rasvaa jne.) pyllyni ihoa paremmin kuin minä kasvojani. Kyllä hän peppuseksiinkin suostuu, kun minä taas tykkään siitä, mutta se ei ole hänelle niin tärkeää kuin katselu. Outo, mutta rakas mies.

Vierailija
52/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen. Vaimoni peppu on maailman ihanin asia. Tuijotan sitä koko ajan. Kiihotun heti kun se pyllistää vaikka keittiössä. Kourin sen jalkoväliä aina kun se ohi kävelee. Välillä se kysyy että eikö hänessä ole mitään muuta. En vain voi pitää näppejäni siitä irti

M40+

Vierailija
53/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ajatus pyllyäni palvovasta miehestä on ihana.

Vierailija
54/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä samaa....liekö sama kirjoittaja asialla kuin aiemminkin.

Lapsuudessa jäänyt anaalivaihe jotenkin vajaaksi, kun pitää nyt olla siitä noin kiinnostunut. Ja vielä toinen siihen yllyttää.

Miksihän ei anaaliseksiä ylistetty vielä 5-10 vuotta sitten, vaan siitä puhuttiin jos uskallettiin, melko häveliääseen tapaan? Ehkä siksi kun tajuttiin sen vielä olevan kaikkea muuta kuin luonnonmukaista. Nykyäänhän kaikki mahdollisimman paljon ns. normaalista poikkeava toitotetaan asiaankuuluvaksi ja sen arvostelijat tiukkapipomuumioiksi.

Vierailija
55/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan muumio mistä meidän pitäis naisessa olla kiinnostuneita niin ei järkytettäisi sinua olemalla niin epäluonnollisia? Luonteesta?

Vierailija
56/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heh, kyllä mä ainakin oon harrastanut peppuseksiä jo 20-vuotta sitten ja kyllä siitä puhuttiinkin, mutta eipä silloin ollut tällaisia kasvottomia kanavia joissa voi ylistää tai haukkua mokomaa

Vierailija
57/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syttyisi siittä hieroisi ja taputtelisi

Vierailija
58/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anaaliseksi on luonnollista! Sitä on harrastettu jo aikojen alusta asti. Antiikin Kreikassa oli luonnollista että miehet panivat toisiaan peppuun, myös.

Nykyään ollaan taas tajuamassa mikä on luonnollista ja pikkuhiljaa vapaudutaan uskontojen aiheuttamasta sairaaloisesta syyllistämisestä ja luonnottomuuksista... (tarkoitan tällä myös sitä että ihminen on biseksuaali olento, vain todella harva oikeasti on täysin hetero.)

Vierailija
59/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla hiljaista palvonnat sen jälkeen. Joten nauti vielä kun voit.

Vierailija
60/79 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uutta tietoa mulle. Ehkä noinkin huonosti voi sitten käydä. Meillä ei ole käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi