peppumies
Meidän kultaa voisi sanoa pyllymieheksi, kun hän kutsuu peppuani aina mieluummin pyllyksi - on kuulemma seksikkäämpi nimi. Meillä nautitaan ihan tavallisesta pyllyseksistä silloin tällöin hitaasti ja nautiskellen. Miehelle on myös tärkeää pyllyn näkeminen ja tykkää siksi pyllyseksistä takapäin-asennossa. Minulle se sopii hyvin, kun itsekkin tykkään kovasti. Ihan tavallinen aika isopyllyinen äippä 33 v.
Kommentit (79)
Niin samanlaista paasausta joka viestissä. Huh, onneksi oma mieheni ei ole perseessä jatkuvasti silmät tai tappi ojossa. Käsillä kyllä silittää ja takaapäin tykkää siinä kuin edestäkin. Tissit on in, samaten "peppu"...
Menetät paljon!
Niin samanlaista paasausta joka viestissä. Huh, onneksi oma mieheni ei ole perseessä jatkuvasti silmät tai tappi ojossa. Käsillä kyllä silittää ja takaapäin tykkää siinä kuin edestäkin. Tissit on in, samaten "peppu"...
meidän mies on just samanlainen pepun hiplaaja mutta enpä oo häntä mikskään peppumieheksi tajunnu kutsua. semmosiahan miehet on ;)
taputtelee pyllylle ja tykkää takaapäin sen takiahan meitä on 6 miljardia ;)
Löysin tällaisen ketjun kun haeskelin raskaus ja peppuseksi asiaan vinkkejä. Eli tekisi jostain syystä (ei ennen raskautta niinkään) mieli harrastaa peppuseksiä, mutta mahtaako olla terveysriskejä?
Miehen (ja minunkin) suosikki on nykyään (olen 34 vk:lla) seksi, jossa olen kontallani peppu kohti kattoa ja mies hieroo hitaast klitorista kunees saan orkun. Hyvältä tuntuu jos mies hiplaa peppureikää samalla. Kai se sitten on peppumies hih
peppuni perään kuin ennenkin, vaikka niitä lapsia on jo kolme pykätty maailmaan. Joku katkera kun varoitteli ap:ta että muka ilmiö katoaisi lapsen myötä... Ei todellakaan ole siitä pelkoa!;-D
Kai se vain niin on, että on peppumiehiä ja tissimiehiä... Siis kumpaa tykkää enemmän kattella, kummasta haltioituu enemmän ja kumman kimpussa on enemmän...
Tosiaan mikään ei mikään ole sen kiihottavampi kuin rakkaan puolisoni peppu. Eikä sitten muuta. Aviomies 38
varmasti sinullekkin löytyy taputtelija....minäkin olen vailla taputeltavaa....;)
Minusta ne on ihan tavallisia. Ainakin mun kulta taputtelee pyllyä suunnilleen aina kun ohi kuljen. Eikös se kuulu asiaan? N 33
mies on mies ja peppu on peppu. eiköhän JOKAINEN mies kattele peppuja ohi mennen tuolla kaupoillakin. Ja aivan varmasti kattelee muuten naisetkin. ainkin minä kattelen peppuja siinä missä mieskin. ilman mitään muuta ajatellen! ei oo varmaan ketään ketä niitä peppuja ei kattelin!! oma mies tykkää myös katella kun heitän vaatetta pois pyllistäen mieheeni päin! ja pyllyhän on POP.
mamma rv.39
ja juuri eilen harrastettiin peppuseksiä ja aika rajua se oli kuten yleensäkin.
Kävi mielessä että voikohan olla jotain haittaa, mutta koska se ei satu eikä tunnu yhtään pahalta niin ei tullu sanottua mitään.
Ja hommahan lähti käyntiin siitä kun nojailin sohvan selkämykseen ja mies tuli riisumaan multa housut ja alkoi nuolla peppuvakoani. :D Mut en silti pidä sitä mitenkään erityisesti "peppumiehenä" kyllä sitä kaikki muukin kiinnostaa, terve nuori mies kun on. ;D
raskaus jo 7 kulla mutta kulta tykkää pyllystäni aina vaan. niin minäkin
Peppuseksiä on meilläkin yksin ja miehen kanssa. Mikä olikaan se hyvä liukkari, joka kestää pitkään. Peppusauvailussa varsinkin olis hyvä olla kunnon liukkaria.
Peppuseksiä on meilläkin yksin ja miehen kanssa. Mikä olikaan se hyvä liukkari, joka kestää pitkään. Peppusauvailussa varsinkin olis hyvä olla kunnon liukkaria.
Mä en voi vastustaa miehen peppua. Pakko aina pikkusen puristaa tai taputtaa ohi mennen. Suihkun jälkeen musta on ihana nuolla miehen pylly kuivaksi, tosin siinä menee samalla reidet ja hauiksetkin. Hankala tilanne joskus kun ollaan ostamassa miehelle housuja ja mun pitää olla makutuomarina enkä pystyisi millään olemaan puristelematta.
(järkyttävää meidän suhteessa kuitenkin on se, ettei mies niinkään puristele mua pyllystä tai rinnoista vaan mahaläskeistä! Sanoo niitä ällöiksi ja on täysin kiihottuneena. Totaalipervo! Mä en ole pervo siihen verrattuna lainkaan vaikka tykkään työnnellä sormea miehen pyllyyn.)
maha on iso, mutta petipuuhat maistuu - ei mitään järkee. siis nyt tekee paljon enemmän mieli kun ennen. pyllyyn varsinkin. luonto ei aina oo luonnollista.
ai niin täähän oli peppumiesketju. mun ukko on kyllä tosi himo peppumies. ainoo suru sillä on nyt kun en voi olla mahallani se kun tykkää hieroa mun peppua. kontallaan kun oon niin siitä hieromisesta ei tuu mitään kun sillä alkaa heti tehdä mieli ja niin sitä taas mennään. sopiihan se mulle kun koko ajan mieli tekee.
kontallaan kun oon niin siitä hieromisesta ei tuu mitään kun sillä alkaa heti tehdä mieli ja niin sitä taas mennään. sopiihan se mulle kun koko ajan mieli tekee.
toivoisin kyllä kun ite tykkään pepun hyväilystä