Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen mielenterveyden häiriö sinulla on ollut raskauden aikana?(......

Vierailija
19.04.2008 |

minulla pakkoajatukset ja lievä masennus

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa pakkooireita ja lievää masennusta.

Vierailija
2/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin raskauden aikana, ja nyt jälkeen, on ollut tasapainoisempi olo kuin moneen, moneen vuoteen. Tätä raskautta edelsi todella rankka masennuskierre, ja nyt olen elämäni kunnossa, vaikka vauva-arki tietysti vähän väsyttää. :) Mutta se on normaalia väsymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin huvittaa ja kauhistuttaa ne masennuksesta johtuneet itku- ja raivokohtaukset. Että hormoonit voikin vaikuttaa niin!

Vierailija
4/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen surettaa esikoinen, joka pelästyi varmasti monta kertaa itkuun purskahtelevaa äitiään... :-(

Onneksi se vaihe ei ollut hirveän pitkä (kuukausi-pari ehkä?), nyt mieli tuntuu jo normaalilta, vaikka vauva on yhä mahassa.

Vierailija
5/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla masennus johtui elämäntilanteesta, henkistä ja lievää fyysistä väkivaltaa harrastelleesta miehestä ja ei-suunniteltu lapsi siihen suhteeseen aiheutti tietty oman kriisinsä. hyvin en voinut ennen raskaaksi tuloakaan.

Vierailija
6/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt oon ihan hermona kaikesta, hyvä etten kävele seinille. Lue lisää ketjusta " mitä tehdä kun KAIKKI ärsyttää" ... niin siinä mun mielenterveyshäiriötä kerrakseen - tosiasioihin verhottuna - TOIVOTTAVASTI tilapäistä!!!

(Pelkään oikeasti, että kun näitä asioita tässä on, ja on parin vuoden ajalta muitakin osin käsittelemättömiä vaikeita juttuja, sairastun sitten johonkin synnytyksen jälk. masennukseen.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi