Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joe Blascon meikkivoiteiteista pari kyssää:

Vierailija
03.12.2008 |

Kauan teillä se nappi kestää?

Oletteko olleet tyytyväisiä tähän tuotteeseen?

Kuinka usein käytätte ja missä tilaisuuksissa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks blasco ole sooooo last siison maalia naamalle? :D

Tilaa vaikka tuolta kokeeksi näytteet muutamalla eurolla kotiin

http://www.lilylolo.co.uk/foundation.php

Vierailija
2/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, minä käytän Blascoa, koska parempaa en ole löytänyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän aikana joutuu lisäilemään, paakkuuntuu jonkin verran mutta ainoa joka peittää aknearvet.

Vierailija
4/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappi kesti 6kk----> riippuen miten usein käyttää..n12kk.. ja sitä riittää todellakin ohuelti vain laittaa, herkästi tulee liikaa ja silloin on kyllä "pakkeli naama" :D

Todella tyytyväinen, parempaa ei ehkä ole, en tiedä ainakaan.

Käytin ennen aika lailla voisko sanoa päivittäin talvella mutta en kesäisin. Nyt en enää meikkaa niin voimakkaasti. Mutta jos lähden bilettään niin sillä saa kestävän pohjan joten se on hyvä.

Vierailija
5/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mineraalimeikkejä kaapit täynnä ja itse olen vaan sitä mieltä että nämä mineraalimeikit ovat yliarvostettuja ja ns.muotia tällä hetkellä joka kyllä ohi menee.

En ole ihossani huomannut mitää eroa verrattaen tavalliseen meikkiin ja mineraalimeikkiin...minulla on kuiva iho ja mineraalimeikkien kanssa ihoni näyttää entistä kuivemmalta (ei sovi siis jauhemainen tähän pärstään).

Joe Blascoa olen pari kertaa kokeillut ja ihoni on näyttänyt hyvältä mutta mietinkin että mites sitten jatkuvassa käytössä?

t.ap

Vierailija
6/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukaisilla hoitotuoteilla? esim: http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/

Ihan jotain muuta kuin teknokemian tuotteet marketeista ja kauhneushoitoloista ;)

Vierailija
7/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nappi kestää vähintään vuoden, mutta toisaalta en käytä sitä joka päivä. Peittää hyvin, ei kuivata ja on riittoisa. Minullakin on kuiva iho, mutta blasco ei kuivata sitä toisin kuin muut meikkivoiteet.

Suosittelen siis!

Vierailija
8/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukaisilla hoitotuoteilla? esim: http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/

Ihan jotain muuta kuin teknokemian tuotteet marketeista ja kauhneushoitoloista ;)

Kyllähän tuota myydään kauneushoitoloissa,koulutus pian tulossa!!

Vierailija
9/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi puhua samana päivänäkään, mikäli ihossa on paljon "korjattavaa". Everyday minerals on parempi vaihtoehto, peittää paremmin. Mutta parhaiten peittää Blasco, mutten itsekään viitsi käyttää, jos tukkii ihohuokosia.

Vierailija
10/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvässä kunnossa 5vuoden jälkeen=D

Vierailija
11/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi nappi kestää 6 - 8 kuukautta.

Tänä syksynä kasvoihini on tullut kipeitä, isoja finnejä, jotka eivät kuitenkaan kehity kunnon finneiksi. Johtuisiko se siitä, että Blasco tukkii ihohuokoset?

Vierailija
12/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse päivän aikana lisätä, ainoastaan irtopuuteria t-alueeseen.

Lisäksi sitä tarvisee laittaa tosi vähän ja levittyy hyvin.

Olen kokeillut myös Blascoa ja siihen verrattuna tämä on tosi kevyt mutta myöskin peittävä.

Suosittelen.

Vierailija
13/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti jo yli tuon viisi vuotta :) Eikä se miksikään ole mennyt. Mulla iho hyvässä kunnossa ja käytän sitä vaan kun lähden viihteelle. Hyvä tuote!

Vierailija
14/24 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää noin vuoden. Enää en ole tosin käyttänyt, kun se ei ole oikein hyväksi akneen taipuvaiselle iholleni vaikka peittää kyllä virheet hyvin.

Nyt olen käyttänyt niitä mineraalimeikkivoiteita, ihan perus markettikamaa. Eihän se niin peittävää ole mutta ei niin ihohuokosia tukkivaakaan kuin blasco.

Vierailija
15/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri hoidatti kuukausia tulehtunutta ihoaan Blascon jäljiltä

Vierailija
16/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonkun peittävämmän tarvisin,kuin tämän hetken markettiLoreal...vinkkejä?Mulla siis ent.akneiho,muistoina epätasaiset posket/leuka :(

Vierailija
17/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin max 50€:n hintaluokassa..........

Vierailija
18/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vuoden

- olen - nyt viides purkki menossa

- päivittäin: arkena ja juhlissa.

Levitän sienellä ja vaihdan sienen kun olen käyttänyt joka sivun kahdestä (puoli sivua kerralla)

Kauan teillä se nappi kestää?

Oletteko olleet tyytyväisiä tähän tuotteeseen?

Kuinka usein käytätte ja missä tilaisuuksissa?

Vierailija
19/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans on kuiva iho. Blasco on ammattilaiskäyttöön ja lähinnä näytöksiin tarkoitettu maski. Ja siltä se valitettavasti näyttää. Ehkä iltabileissä voisin enää turvautua siihen.

Kokeile Clarinsin meikkivoiteita. Käytän koostumukseltaan erilaista meikkivoidetta kesällä ja talvella sitten toisenlaista.

Vierailija
20/24 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä 4-5 päivänä viikossa. Mutta en laitakkaan kuin ohuen kerroksen. On tosi luonnollisen näköinen (ei todellakaan mikään pakkeli) eikä tahraa ollenkaan.

Todella hyvä tuote, suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi