KENELLÄ on varaa matkustaa Thaikkuihin?
meillä perheessä mies, minä ja poika 3 v. kävi niin onnellisesti, että sain veronpalautuksia yli 3000 ekeä, ja ajattelin, että nyt tämä pikku perhe lähtee kaukolomalle. kauhistuin, koska kaikki matkat joulu-tammikuussa maksaa järjestään yli 7000 ekeä. en millään käsitä, miten monilapsisilla perheillä on varaa matkustaa sinne? tais tulla ihan perinteinen kanarianloma meille taas = (
Kommentit (10)
me ei koskaan matkusteta viiden lapsen kanssa kaukomaille juuri siksi, kun se on niin kallista. Käydään matkoilla lähempänä, yleensä kesäisin.
Valitsen kohteeni sen mukaan, missä olen viihtynyt tai kuvittelen viihtyväni. Olen varmasti matkustellut keskivertoa enemmän (myös erikoisemmissa kohteissa. Kuinka moni on käynyt esimerkiksi Perussa tai Tansaniassa kuten minä?) ja oikeasti pidän monista tosi tusinapaikoista kuten Marmaris tai Rodos. Ja Thaimaa on ihana. Thaimaa on varmasti yksi upeimpia paikkoja, joissa olen käynyt ja todellakin menen sinne mahdollisimman pian taas uudestaan. Kanaria on kamala, jos haluaa matkalta lämpöä. Siellä on oikeasti aina kylmää ja tuulista.
ja varsinkin lapsi/a mukana, ou jee, en mitään ihanampaa voisi kuvitellakaan...
Joulun aikoihin et mitenkään saa lentoja Bangkokiin 700 eurolla! Et vaikka kiertäisit kahdella vaihdolla Euroopan jonkun kentän ja Hong Kongin kautta. Suora lento sitten maksaa reippaasti enemmän!
Vierailija:
Joulun aikoihin et mitenkään saa lentoja Bangkokiin 700 eurolla! Et vaikka kiertäisit kahdella vaihdolla Euroopan jonkun kentän ja Hong Kongin kautta. Suora lento sitten maksaa reippaasti enemmän!
Kuinka moni on käynyt esimerkiksi Perussa tai Tansaniassa kuten minä?
Lainaus erään kirjoittajan viestistä... :) :) :)
Hiihhhhih
Thaimaassa ja reissu maksoi 3200 euroa (2vk) .. Enkä voi uskoa että kuukautta kahta aiemmin maksaisi yli puolet enemmän!!
Tulot bruttona molemmilla n. 1300¿/kk. Valmismatkoihin ei olisi varaa, mutta omatoimsesti kyllä. Kuukausi sitten varattiin lennot; 2500¿, 2 aikuista+2 lasta. Ja joulua ennen lähdetään (reilusti ennen). Majoitus aika luksuspaikasta 1000¿/kk. Ollaan siis 5 viikkoa. =D Sapuskat ravintolassa (paikallisessa) 2¿/hlö, vähän shoppailurahaa päälle. Eläminen siellä edullista.
Ei malttais odottaa.. =D
Finnmatkojen järjestämä oli reissu.
siis aikuisen hinta, lapsen alennus noin 20-30%. Sitten hyvätasoinen hotelli 20¿/yö, halvemmallakin toki selviää. 14 vrk majoitus siis 280 ¿ koko perheeltä.
Bangkokista pääsee lentokoneella eri puolille Thaimaata menopaluu 50¿/hlö. Tai sitten voi mennä taksilla, junalla, linja-autolla jos ei ole niin kauas menossa.
Reilusti alle 3000 euron selviää kun matkustaa omatoimisesti.