Lue keskustelun säännöt.
alhainen veren kaliumarvo...
12.12.2014 |
Piti ihan mielenkiinnosta alkaa kyselemään, onko muilla teillä kokemusta kalium arvosta kun se on matala 2.6. Mitä oireita teille on tullut, kuinka sitä on hoidettu? itsellä menee kalium 2+2 pvssä, viikon olen syönyt mutta arvo ei ole noussut ollenkaan eli oli edellyeen 2.Nyt mietin näitä outoja oireita, eli puutumista, erityistä uupumusta, pistelyä koko kehossa, nykimisiä, välillä rintaan vihlasee. Tänäänviimeksi puhunut lääkärin kanssa mutta hän tuumasi että voidaan vielä seurata lähteekö tableteillä nousemaan. Kertokaahan kokemuksia:)
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki väittää et laku muka vaikuttaisi verenpaineeseen ja kaliumiin niin oli pakko laittaa tämä väite testiin. Nyt kuukauden ajan syöty lakua 1-2 pussia päivässä (330g pussi) verenpaineeseen ei mitään vaikutusta, eikä mitään oireita joka viittaisi matalaan kaliumiin, paitsi sen olen vaan huomannut et wc:ssä lentää aika usein varpusparvi. Liikuntaa en harrasta ollenkaan, syön epäterveellisesti ja suurimman osan päivästä menee sängyllä löhöessä, joten höpö, höpö et liika käyttö nostaisi verenpainetta ja laskisi kalium arvoja... Ei ainakaan minulla...