Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko teinin pitää kotibileet kotona?

Vierailija
30.12.2014 |

Tai antaisitko pitää? Kokemuksia, kaikkea mahdollista, haluaisin kuulla. Miten hoitaisitte valvonnan..??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää antako pitää t:teini

Vierailija
2/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,jos olisin kotona vahtimassa niiden sujumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko 2:lla jotain perusteluja, miksei?

Vierailija
4/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sain pitää ja annan omienkin lasteni pitää. Näin en ollut juomassa salaa kavereiden kanssa, vaikka itse en koskaan juonutkaan. Kaverit saivat juoda ja vanhemmat tiesi missä ovat. Kaverini joiden vanhemmille asia ei ollut ok, joivat salaa ja valehtelivat jatkuvaan vanhemmilleen olinpaikkansa ja seuransa. Ei tarvinnut kännäillä kun vanhemmille se oli aina ookoo niin ei ollut mitään mitä kapinoida. Sama tupakanpoltto, äiti sanoi että oma valintasi ja en ole vielä tänäkään päivänä maistanut.

Vierailija
5/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitänyt, 14v ja me vanhemmat olimme kotona. Niillä tuntui olevan hauskaa, vaikka me olimme vieressä.

Vierailija
6/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ennen oli jo vaarallista, nykyään hullua

Vierailija
7/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen teini ja ketä kutsuu.

Meillä oli nuoren n. 10 hengen porukka bileissä, saimme ihan rauhassa olla kotona.

Elokuvan katsomista, pizzaa, pelaamista ja ulkona pihalla oloa.

Vierailija
8/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut. Meillä on täällä Kanta-Hämeen maaseudulla tiivis kyläyhteisö, jossa kaikki tuntevat tai ainakin tietävät toisensa. Minä ja mies Hämeenlinnassa teatterissa ja ravintolassa, nuoriso meillä kotona kavereineen. Eikä ongelman poikastakaan.

Vierailija
9/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun tunnen kaikki ketä kutsuu ja ovat vain tyttöjä. Ja kun itse tulemme yöksi kotiin. Yön yli bileitä en anna pitää.

Vierailija
10/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni naapurisopu kun teini piti synttärikemut :D olin aiemmin sanonut että varmaan tulee melua ja kannattaa käydä siitä pojalle sanomassa jos häiritsee mutta ilmeisesti helpompaa oli vain jälkeenpäin nyrpeillä kun eivät tulleet bileiden aikana valittamaan. Muuten ei koitunut sen suurempaa haittaa, paitsi että ilmeisesti joku oli varastanut meidän saunakauhan...

Vierailija
11/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:26"]

Meillä meni naapurisopu kun teini piti synttärikemut :D olin aiemmin sanonut että varmaan tulee melua ja kannattaa käydä siitä pojalle sanomassa jos häiritsee mutta ilmeisesti helpompaa oli vain jälkeenpäin nyrpeillä kun eivät tulleet bileiden aikana valittamaan. Muuten ei koitunut sen suurempaa haittaa, paitsi että ilmeisesti joku oli varastanut meidän saunakauhan...

[/quote]

Jossakin meni naapurisopu kun vieraat rikkoi ja hakkasi naapurustossa.

Vierailija
12/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:23"]Riippuu millainen teini ja ketä kutsuu.

Meillä oli nuoren n. 10 hengen porukka bileissä, saimme ihan rauhassa olla kotona.

[/quote]

No en kyllä ihan kotibileiksi noita sanoisi.. :DDD ehkä illanistujaiset sopis paremmin tonlaiselle illalle....

Vierailija
13/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 16:23"]

[/quote]

Ja teininne mielestä nämä olivat bileet? Öh, leffaillalta kuulostaa :D

Joo, mun teini on kerran pitänyt bileet luvallisesti ja kerran vähemmän luvallisesti.

Vierailija
14/16 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. En itsekään teininä halunnut pitää meillä kotibileitä koska pelkäsin ketä sinne tulee ja rikkovat paikat. Se olis ollut ihan kamalaa mulle ja vanhemmilleni.

Vierailija
15/16 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vierailija
16/16 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut pitää bileitä. Esikoinen ei ole halunnutkaan, nuorempi joskus ehdotti. Liian lähipiirissä riistäytyi nuoren bileet, hyvä ettei tullut ruumiita.