Olen pettynyt itseeni :/
Miksen voi olla koko ajan pirteä mamma, joka loihtii pakastimen täyteen pullaa, on hyvällä tuulella ja loputtoman pitkäpinnainen? Ei minulla ole vieraillekaan tarjota kuin kaupan keksejä :/
Peräpukamatkin vaivaavat eli en taivu kamasutraan. Lisäksi emme asu omistusasunnossa eikä minulla ole vakituista työpaikkaa. Taidan olla huono äiti.
Kommentit (3)
Opiskeluaikana ei ollut varaa matkustaa mihinkään. Itsekin olen jäänyt siis kaikesta paitsi. En ole käynyt edes Kanarialla. Kyllä nyt harmittaa.
En ole se supernainen mikä haluaisin olla, aina huoliteltu ja hoikka edustusvaimo miehelle, huolehtivainen ja oikeudenmukainen pullantuoksuinen äiti lapsille ja toimiston tehokkain työntekijä työpaikalla. Joka vielä työssäkäynnin ja lastenhoidon lisäksi löytää aikaa kodin kiillottamiselle, tusinalle trendikkäitä harrastuksia ja sukulais- ja ystävyyssuhteiden ylläpidolle.
S-marketissa on korvapuustit euron pussi tällä hetkellä. Ja hoida hei ne peräpukamat kuntoon! Jos ei salva auta, käy hirttämässä ne. On sitten mukavampi olo ittelläskin, vaikkei anaalineitsyys koskaan meniskään.