Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ PITÄIS TEHDÄ? Mies menneestä ei irtoa mielestäni

Vierailija
15.03.2009 |

kyseessä ensimmäinen "kunnon seurustelusuhteeni", aikaa siitä on jo USEITA vuosia. En tiedä miksi ex tulee uniini. Elän nykyään pitkässä, suht onnellisessa suhteessa jos minua huomioidaan ja saan paljon hellyydenosoituksia ja läheisyyttä. Silti tuo entinen tulee mieleen. Juttumme päättyi aikanaan aika sotkuisesti, tavallaan kesken. Tai ei oikeastaan keskenkään, mutta otin eromme aika rankkana. En halunnut pitää exään yhteyttä, sillä uskoin että pääsisin hänestä näin paremmin yli.

Ex oli kai jonkun sortin persoonallisuushäiriöinen, valehteli hyvin luontevasti ja uskoi tavallaan omiin juttuihinsa. Suhteemme päättymistä ennen hän oli vain noin kuukautta ennen vannonut suurta rakkauttaan ja piti minua elämänsä naisena. Hänen jälkeensä on ollut vaikeata luottaa - oli jo ennen häntä mutta varsinkin hänen jälkeensä. Pelkään että minut vain jätetään yht'äkkiä, ilman mitään järkevää syytä.

Tunsin exää kohtaan pitkään vihaa ja kostonhalua, tuntuu että vielä tänäkin päivänä näitä tunteita on. En ole koskaan selvittänyt asioita hänen kanssaan. En edes haluaisi tehdä sitä, sillä hän on ollut todella törkeä ja puhunut minusta asioita jotka eivät pidä paikkaansa.

Ja kyllä. Olen puhunut näistä tunteista. Niin nykyiselle miehelle kuin ammatti-ihmisellekin. Kuitenkin jotain tunteita on olemassa. Ei rakkauden, ehkä enemmän pettymyksen ja jonkun kieroutuneen halun. Hän oli ensimmäinen ihminen jota halusin todella.

Sanokaa jotain viisasta, jooko....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme