Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ylipainoisesta, 35-vuotiaasta ikisinkusta, jonka suurin saavutus on akateeminen ura?

Vierailija
19.04.2008 |

Minua ainakin säälittää..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itselle passaa eikä valita ympäriinsä koko aikaa niin hyvä.

Vierailija
2/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo sama jankkaus. Jos jostain kirjoittaa niin heti alkaa kirjoittajan panettelu.

- en ole anorektinen

- en ole tullut teininä raskaaksi

- peruskoulu on käyty! Etkö itse ole käynyt edes peruskoulua??

- osaamista löytyy paljon eri aloilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vieläkin isompi luuseri sillä ikisinkkuuden lisäksi ei ole uraa eikä koulutusta. Sääli muakin, ap...

Vierailija
4/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen takia pitää vertailla itseään toiseen? Jos tuon ihmisen elämässä tärkeintä on itsensä kehittäminen, opiskelu, työ jne. , niin miksi et vaan anna hänen olla tyytyväinen. Jollekin toiselle voi olla tärkeää vaikkapa parisuhde, mutta ei halua lapsia, ja jollekin taas ne lapset kaikkein tärkeintä.

Harmittaa kun tällä palstalla (toivottavasti ei niin paljon " tosielämässä" ) tuntuu ihmiset olevan kateellisia, vertailevan itseään muihin milloin minkäkin asian suhteen.

Antaa kaikkien kukkien kukkia?

Vierailija
5/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnen montakin tuommoista ja aivan ihanaa miestä. Naisia en niinkään kyllä tunne. Kaikki miehet tosi helmiä. Minä ainakin arvostan sitä, että ihmisellä on älyä ja että sinnikkyyttä vetää akateeminen tutkinto loppuun (vaikka olisi älykäs, niin ei se akateeminen tutkinto yleensä vasemmalla kädellä onnistu) ja lisäksi on ollut pokkaa sanoa ei huonoille parisuhdevirityksille. Kilot on jokaisen omia ja ainakaan eivät minun elämässäni estä näkemästä ihmistä. Puolet aikuisista on ylipainoisia, joten jos ylipainoisia vainoaa, niin aika huolella saa ystävänsä valita ja iän myötä tilanne vaan pahenee. Nykynuorisossa sitäpaitsi on jo paljon enemmän ylipainoisuutta kuin mitä oli meidän nuoruudessa, joten kohta ei varmaan tuo puolet aikuisistakaan riitä. Ei sillä, että tapa olisi ihanne, mutta aika yksin sitä ihminen jää, jos lihavat lokeroi huonoiksi.

Vierailija
6/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi vaikkapa perusduunari joka kuitenkin on tyytyväinen työhönsä ja elämäänsä, kuinkahan moni enää kannustaisi..? Niinpä.

Vierailija
7/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkoa/omakotitaloa/farmariautoa/kultainen noutaja/kaksi lasta, tyttö ja poika !!!

todella typerä aloitus.

Vierailija
8/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koutus ja ura on toki saavutus, jotka vaikuttavat olevan aloittajalle tärkeitä.

Itse en ole akateeminen, enkä ehkä siksi ole koskaan ymmärtänyt, miksi se, että on opiskellut pitkään (teoriaa) tekisi ihmisestä jotenkin paremman ihmisen kuin muut?

Itse arvostan sellaisia ammattikuntia, jota työtä tekeviä ilman emme voisi turvallisessa yhteiskunnassa elää! Sairaanhoitajia, vanhustenhoitajia, lääkäreitä, poliiseja, palomiehiä, putkimiehiä, roskien kerääjiä ym. Joilla suurimmalla osalla ei ole akateemista tutkintoa.

Mutta ap ei ole yksin, kuten tästäkin ketjusta nähdään. Akateemisuutta arvostetaan ja sehän on hyvä sitten.

Mun omat saavutukset elämässä ovat erilaisia. Olen elänyt elämäni mahdollisimman vähän muita satuttaen, itseäni ja avoimuutta uutta kohtaan kehittäen (mm. muuttanut ulkomaille ja pärjännyt siellä). Näillä näkymin musta ei kuitenkaan jää historiaan mitään merkkiä, koska lasta en ole saanut. Ihan hyvä elämä silti!