Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lähdet baariin niin kysytkö mieheltäsi luvan vai ilmoitatko vaan että tänään mä lähden käymään baarissa?

Vierailija
18.04.2008 |

Vai miten teillä toimitaan?

Jos mies lähtee niin kysyykö hän " luvan" vai sanooko hän vaan että lähden käymään baarissa ja sitten myös lähtee?

Meillä mä kysyn joskus vaikka perjantai aamupäivällä että sopiiko sinulle että mä lähden illalla käymään tyttöjen kans baarissa (tämä siksi kun mies tietää että olen seuraavana päivänä rampa, ettei hänellä vaan ole suunnitelmia seuraavaksi päiväksi kovin aikaisin aamulla) tai joskus saatan sitten vaan ilmoittaa että lähden käymään illalla baarissa, se oikeastaan riippuu tilanteesta. Mies kysyy aina luvan, mua ärsyttää kun se kysyy että saanko lähteä illalla käymään kaljalla. Sanon aina siihen että miksi ihmeessä sun pitää multa lupa kysyä että etkö voi vaikka vaan ilmoittaa että lähdet kaljalle illalla sitten hän siihen yleensä sanoo että kun kaikki muutkin kysyy vaimoiltaan luvan.

Meillä mies käy baarissa varmaan 4 kertaa vuodessa ja mua ei todellakaan haittaa ne vähäiset kerrat kun hän käy, joskus tekis mieli heittää se ulos täältä perjantai-iltana vaikka sinne kaljalle. Sinäänsä kyllä ihana mies kun hänelle ei ole ykkösjuttu noi baarit, mutta olis joskus kiva kun menisi lupia kyselemättä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus taas tulee " äkkilähtöjä" ;)

Vierailija
2/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harvoin meistä kumpikaan yksinään minnekään lähtee, jos lähdetään, lähdetään yhdessä, ja sitäkin tehdään nykyään vaan jotain kerran vuodessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy koskaan baareissa.

Vierailija
4/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaa ei tarvi kummankaan kysyä. Koskaan ei ole tullut vielä sellaista tilannetta eteen että samana iltana jompi kumpi olis ulos lähdössä, käydään harvoin ja vaan " erityistilanteissa" , joten ne kyllä tiedetään jo etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi