Mies ihastui ulkonäkööni ja menimme naimisiin. Haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (17)
" jos rakkaus muka kestää mutta avioliitto hajoaa, niin kyllä se rakkauskin on silloin hävinnyt
älä petä itseäsi, sinun miehesi on naista esineellistävä heikko mies oikeasti."
Kyllähän sitä kesti yli 10 vuotta. Ei hajonnut avioliitto tarkoita sitä, että rakkaus on kuollut. Ehkä rakastimme toisiamme riittävästi päästääksemme irti, koska niin oli molemmille pasta? Olen nyt saanut oppia rakastamaan nykyistä miestäni ja tämä on minulle uutta, että entinen rakkauskin jää sinne jonnekin taustalle olemaan, vaikka yhteyttä ei todellakaan pidetä. Onnellinen se joka on saanut rakastaa ja olla rakastettu. Aikansa kutakin ja suhdehan on aina kasvun paikka.
Ap
Miehen mielestä täydelliseltä, niinkuin hänkin minun mielestäni. Ihan normaalin kauniilta näytän, vaikka en sitä aivan nuorena itsekään aina uskonut, koska kateelliset jaksoivat panetella. Suhde tähän mieheen muutti kuitenkin käsitystäni ja vapauduin ulkonäköpaineistani. Nykyisen mieheni mielestäkin olen kaunis.
Ap
Voin sitten lopettaa vastailun tähän. Kyllä olen hoikka, mutta en sitten kerro enempää, että olenko esim blondi vai bimbo.
Ap
Mikä ulkonäössäsi on niin huomioitavaa, että miehesi sinut huomasi?
Ja nyt kun pian nelikymppisinä ollaan oltu kohta 20v yhdessä, on ulkokuori kaunis muisto vain ;) eikä meille silti ole kummallekaan koskaan tullut hinkua katsella vieraisiin pöytiin. Hyvää tuuria? Ehkä. Toisaalta eikö muka naisille miehen ulkonäkö merkitse mitään? En usko, en etenkään silloin, kun puhutaan alle parikymppisistä...
Kokonaisuus herätti huomion. Minäkin pidin hänen ulkonäöstään ja vastasin sitten flirttiin. Olin sitä hänen " unelmanaistyyppiään" ulkonäöllisesti.
Tosin tuon ulkonäköön ihastumisen hän tunnusti vasta myöhemmin, aluksi ei uskaltanut kun pelkäsi että pidän häntä pinnallisena.
En ole koskaan meikannut enkä värjännyt hiuksiani, en liioin juurikaan kiinnitä huomiota pukeutumiseeni.
rupsahtaisit ennen aikojasi tai jostain muusta syystä ulkoinen kauneus katoaisi?
Ja yhdessä oltu 12 vuotta! Ollaan onnellisia ja halutaan vanheta & rupsahtaa yhdessä.
sitten kun oppi tuntemaan luonteen, kehittyy jotain pysyvää.
Tapahtuiko siinä välillä mitään?
- Miehelle ehti tulla pakkomielle minuun ennenkuin aloimme olemaan yhdessä. Hänen täytyi " saada" minut. Hän kiinnitti vähemmän huomiota minun muihin puoliini. Sanoinkin hänelle, että hän on rakastunut ulkomuotooni, mutta ei siihen sisimpään olemukseeni, kun hän jo puhui rakkaudesta ja naimisiin menosta.
Tuntuuko sinusta, että rakkautenne kestää, vaikka
rupsahtaisit ennen aikojasi tai jostain muusta syystä ulkoinen kauneus katoaisi?
Rakkaus kestää, mutta avioliitto on jo hajonnut. Kumpikaan ei kadu.
Miltä näytät?
- Miehen mielestä täydelliseltä, niinkuin hänkin minun mielestäni.
laittaa lainausmerkkeihin näin " miltä näytät" . Vastasin jo 13. kysymykseen olennaisimman.
Ap
Ja vaikka näin ei kävisikään, pelkäät alitajuisesti koko ajan, että se tapahtuu. Ja miksi ei tapahtuisi? Jos suhde perustuu ulkonäköön, se ei ole tyyppiä " kunnes kuolema meidät erottaa" .
sitten tutustutaan hiukan paremmin ja myös muut asiat alkavat viehättää. Seuraus on silloin tällöin avioliitto.
älä petä itseäsi, sinun miehesi on naista esineellistävä heikko mies oikeasti.