Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisko joku kertoo...

Vierailija
03.12.2008 |

olen raskaana, tänään kävin ultrassa kohdun ulkoisen raskauden epäilyn vuoksi. no norm raskaus kuitenkin näyttäisi olevan. asiani siis on sellainen että kun ultran mukaan raskausviikkoja on max. 4 ja testi oli positiivinen jo viime pe..eli 5 päivää sitten. miten voi olla mahdollista? kierrosta ei voi laskea ollenkaan kun heittää niin tosi paljon. kiitti jos joku osais jotain sanoo...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän asia tarkennu vielä siinä

Vierailija
2/4 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi näyttää positiivista kun tarpeeks hormoneja virtsassa ja ultra kertoo viikot. Eipä käuhean vaikeatajuista pitäs olla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää sitten alkio on jo kiinnittynyt, jos raskausvkoja on tuo 4, joten herkällä testillä raskaus voi kyllä näkyä. En sitten tiedä, kuinka paljon vaihtelua noissa HCG-tasoissa voi muuten olla, itse testasin esikoisen kanssa plussan 4+0 ja silloin tuli tosi vahva viiva, voisin kuvitella, että testi olisi tuolloinkin ollut jo muutaman aiemmakin päivän ajan positiivinen. Nyt taas uskon olevani raskaana oireista päätellen, mutta testi on sinnikkäästi nega.

Vierailija
4/4 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin aivan mielettömän hieno asia että olen raskaana... siitä olen toosi onnellinen. en malttais odottaa elokuulle että saisin sen pienen nyytin syliini ja rakastettavaksi---