Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet HAISEVASSA kodissa?

Vierailija
18.04.2008 |

Kysyn sen takia, että eräs henkilö, jota en pidä 100-prosenttisen luotettavana, sanoi että meillä haisee pahalta. Hänen mukaansa se on hien haju, mutta itse en sitä haista lainkaan, eikä kukaan muukaan ole asiasta maininnut. Miten on, te rehelliset ihmiset, oletteko ikinä käyneet huushollissa, jossa oikeasti haisee hirveältä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella ihmisellä on oikeasti ollut vaikeuksia ja hän ei ole jaksanut siivota. Sen sijaan toisen kodin epäsiisteyttä hämmästyin, koska tiedossa ei ole mitään erityistä syytä, miksi tämä perhe ei saisi siivottua. En kuitenkaan sanonut hänelle, koska en ole tarpeeksi hyvä ystävä sellaisista asioista puhumaan.

Vierailija
22/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkeä saa pidätellä. ja kaikki nämä eivät ole vanhuksia. Jopa lapsiperheissä olen sitä huomannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi alkuviikosta eräässä asuntoesittelyssä. Melkein teki mieli kääntyä ulko-ovella ympäri - en sitten kuitenkaan kehdannut.

Välittäjä kun ihmetteli miksi en ole asunnosta kiinnostunut sanoin (homeen) hajun olevan aika hirveä. Sanoi sen tulevan ratsastavien tyttöjen mukana mutta itse hevosihmisenä kyllä tiesin ettei haju tule sieltä.

Talo taisi valitettavasti olla hometalo.

Vierailija
24/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoten niiden asunto haisee ja haju on lian ja paskan haju.

Joka paikka lismassa, likaa siellä täällä ja keittiö on kuin kaatopaikka.

Niistä lapsista näkee jo päällepäin että ovat pinttyneessä liassa. Ootte varmaan nähnyt joskus sellasta ruskeeta likasta ihoa.

Nää muksut tartuttaa sitä hajua kylässä ollessaan.

Meidän leikkihuone on pakko aina tuulettaa ja pestä niiden käynnin jälkeen. enkä ole ainut joka on huomannut saman, mutta en ilkee sanoa sille äidille.

Ne eivät ite edes huomaa sitä kaameeta hajua.

Vierailija
25/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on haissut nyt muutaman viikon. Emme tiedä mistä johtuu, sisäilma myös TOSI kosteaa. Hajuun tottuu, mutta sen huomaa kun tulee ulkoa sisälle tai suihkusta. Kellään hajua mistä haju meillä voisi johtua?

Vierailija
26/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu uskomattomalta, mutta kaipa se niin on. Mitenkähän siitä pääsisi eroon?

Vierailija
27/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä haju johtuu vanhasta asunnosta ( puutalo)- ns. mummolan tuoksu

tai

homeesta ( mikä vaan talo)

joskus

harvoin

tuoksu johtuu biojäte- tai kissanhiekka-astiasta myös...

Vierailija
28/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojaa maksaa 4 h kerralaan noin 100 e kk- ei paha summa olisi...

Vierailija
29/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhellä kaverilla haisee sen koirat ja jotkut jyrsijät, aika kauhee haju on

Vierailija
30/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta patjat ja sohvat on aika vanhat. Pitää vissiin laittaa vaihtoon ihan varmuuden vuoksi. Autokin kuulemma haisee, mutta sitä en kyllä viitsi heti vaihtaa.

ap

Vierailija
31/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupiaa yököttään vieläkin ajatus siitä hajusta. yhellä tuttava perheellä on okt aina niinku pommin jäliltä tavarat levälleen viikon paska vaipat levällään wc:n lattialla pyykit heitelty sinne tänne ja talon emäntä mukaa siivoaa koko ajan. olen käynyt kyseisessä talossa heti ns. suursiivouksen jälkeen ja täytyy kyllä sanoa että enpä ole ikinä muualla semmoista sotkua nähnyt. ja toisessa tuttava perheessä haisi home, aina kun heiltä sai jotain lastenvaatteita niin niitä täytyi tuulettaa ensin ja sai usiamman kerran pestä että haju lähti. itse kyllä toivoisin että meille ainakin sanottas jos meillä haisis.

Vierailija
32/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä polttaa ketjussa sisällä.

Vierailija
33/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 13

Vierailija
34/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koneellinen ilmanvaihto ehkä mennyt jotenkin epäkuntoon? Tuo kosteus vähän vaikuttaisi siltä.

Vierailija
35/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huollettu aikoihin... Ensi viikolla tulee huolto. Josko se sitten auttaisi.. t. 13

Vierailija
36/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta hienhaju johtuu, hän tuskin sille mitään mahtaa. Ellei sitten tahallaan jätä itseään pesemättä?

Vierailija
37/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa omakotitaloissa on lähes aina ummehtunut haju kun ei ole rakennettu kunnon ilmanvaihtoa. Lisäksi yhdellä sukulaisella haisee lika. Ei siivoa oikeastaan koskaan ja kyllä se likaisuus siellä haisee, mutta hän ei itse haise lialle ollessaan asuntonsa ulkopuolella eli pesee itsensä ja vaatteet kyllä. Sen sijaan ummehtuneessa omakotitalossa asujat haisevat sille ummehtuneelle aina, kun haju tarttuu hiuksiin, vaatteisiin..

Vierailija
38/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhajun olen omaan kämpään saanut joskus aikaiseksi ostamalla grilliruokaa, jossa on sipulia. Vaikka vie kääreet samantien ulkoroskikseen, haju saattaa leijailla ilmassa vielä pari tuntia.

Vierailija
39/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta ilmanvaihdosta tulee sellainen paksu ja kostea ilma. Sellainen, mikä tulee myös silloin jos samassa huoneessa on paljon ihmisiä eikä tuuleteta samalla. Kaikki maakellari, mullan, märänkoiran ym. hajut on hometta. Minä en ymmärrä miksi on niin vaikeaa myöntää että omassa talossa on hometta. Se on vakava asia josta voi seurata ikävyyksiä asukkaille. Jos epäilisin meidän talossa olevan hometta, selvittäisin asian heti.

Vierailija
40/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin en tajua että tavallisessa lapsiperheessä, jossa kuitenkin siivotaan säännöllisesti voisi haista läheskään niin hirveältä. Meillä ei ole edes hometta (uusi talo).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan