Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko käyneet HAISEVASSA kodissa?

Vierailija
18.04.2008 |

Kysyn sen takia, että eräs henkilö, jota en pidä 100-prosenttisen luotettavana, sanoi että meillä haisee pahalta. Hänen mukaansa se on hien haju, mutta itse en sitä haista lainkaan, eikä kukaan muukaan ole asiasta maininnut. Miten on, te rehelliset ihmiset, oletteko ikinä käyneet huushollissa, jossa oikeasti haisee hirveältä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan hikeensä voi turtua. Mulla on hikiongelma, tiedän että haisee vaikken enää itse haista. Mies ystävällisesti kertoo jos haisee. Jokapäivä vaihdan vaatteet, pinttyneet pois ja ajelen kainalot. Ja tietty peseydyn.

Vierailija
2/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellasta Triple Dry- nimistä muistaakseni, joka estää hienhajua. Oikeesti kainalot on kuivat, eikä enää haise. Ja riittää kun laittaa kolmesti viikossa alun säännöllisen käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kokeillut nuo kaikki triple dryt ym. apteekin tuotteet, ja silti hiki haisi. Tuo adidas oikeasti toimii!!

Vierailija
4/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedostan, sen että haisen välillä hielle. kyllä se ahdistaa itseänikin.

Vierailija
5/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. joskus ku joku poikkee kylään ja olen vaikka siivoomassa. Haisen taatusti hieman hielle.

Vierailija
6/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tiedetään, että tuulikaappimme haisee. Aiotaan uusia se(kin). Meillä on vanha talo ja kaikki kolme tuulikaappia haisevat. 60 vuodessa on pinkopahveihin hajut tarttuneet. Hometta ei ole. Sinun lastasi ei enää kutsuta synttäreille, koska se ei osaa käyttäytyä, uuh.

Vierailija
7/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa kodissa. heti huomaan töistätullessa, jos kissalaatikko on siivoamatta. Muuten kyllä meillä hyvä ja raikas tuoksu.

Vierailija
8/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pesee paikkoja ja koiraa se ei haihdu mihinkään. Minä en koskaan voisi ottaa koiraa, ellei minulla olisi tosi isoa taloa ja koiralla koppia pihassa, jossa olisi suurimman osan ajasta. Meillä yksi työntekijä tuo koiransa joka päivä toimistolle ja että se haisee....homeen haju tarttuu kaikkiin paikkoihin ja juuri vaatteisiin. Saamme yhdeltä tutulta käytettyjä lastenvaatteita ja ne haisee aina tosi tunkkaiselta ja pesen vähintään kerran ennen kuin haju haihtuu.

Vierailija
9/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haissu jo viikon verran enkä keksi mistä se tulee.

Hajun huomaa kun tulee ulkoa sisälle, mutta siihen tottuu äkkiä. Tosi ällöä, harmittaa oikeen.

Keksittekö mitään, mistä vois johtua?

Vierailija
10/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilmat lämmenny ja homeet alkaneet kasvaa. Eri vaiheissaan haisevat erilaisilta.

t, hometalosta vuoden evakossa asunut

Vierailija
11/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilmat lämmenny ja homeet alkaneet kasvaa. Eri vaiheissaan haisevat erilaisilta.

Vierailija
12/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/58 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin joskus, että höyrypesurilla voisi saada tupakanhajusta suuren osan pois.

Vierailija
15/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä haisee just nyt, koska ovella on roskis puolimatkalla ulos.

joissain kodeissa haisee ummehtunut (ei tuuleteta tai huono ilmanvaihto?) ja joissain home (okt). moni joka asuu tällaisessa talossa ei itse haista sitä hajua, koska siihen tottuu.

Vierailija
16/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sika sotkuisessa jossa ei haissut(vaipparoskis ei haissut) :D

Vierailija
17/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikaappi haisi märälle koiralle, märälle maalle ( = mullalle, hiekalle jne...) Eteisessä haju hieman keveni... Se oli sellainen ummehtunut haju. Uuuh.

Vierailija
18/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi kaveri joka haisee usein hieltä. en kehtaa sanoa. mutta ihmettelen ettei hän itse haista sitä... kyseessä nuori ja hoikka kahden lapsen äiti, joka on kiinnostunut ulkonäköasioista noin muuten.

Vierailija:

Kysyn sen takia, että eräs henkilö, jota en pidä 100-prosenttisen luotettavana, sanoi että meillä haisee pahalta. Hänen mukaansa se on hien haju, mutta itse en sitä haista lainkaan, eikä kukaan muukaan ole asiasta maininnut. Miten on, te rehelliset ihmiset, oletteko ikinä käyneet huushollissa, jossa oikeasti haisee hirveältä?

Vierailija
19/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuulikaappi haisi märälle koiralle, märälle maalle ( = mullalle, hiekalle jne...) Eteisessä haju hieman keveni... Se oli sellainen ummehtunut haju. Uuuh.

Vierailija
20/58 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee kotiin kylästä, haistaa vaattteistaan sen kylän ominaishajun. Se voi olla joku huuhteluaineen haju, puhdistusaine tms. Kylässä ollessa nenä jo tottuu niin, että hetken oleskelun jälkeen sen huushollin hajua ei siellä ollessä haista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä