Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä pelottaa tuleva lama ja miksi?

Vierailija
03.12.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat teollisuudessa töissä.

Vierailija
2/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa kylläkin. Paha aavistus on siitä että tästä voi tulla paljon pahempaa kuin 90- luvun alun lama.

Meillä on laina ihan kohtuullinen ja pystytään hoitamaan se vaikka toinen menettäisikin hetkeksi työpaikan. Mutta jos tapahtuu jotain- joudutaan vaikka myymään asunto ennenkuin hinnat alkavat taas nousta- jää iso velka ilman asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko mukamas tulot lsakee _ihan oikeesti_

Että on jurppinut koko ajan kun kitistään ja kitistään kun jää työttömäksi.

Kuin moni on tehnyt laskelmia mikä on se todellinen erotus? Varsinkin jos on tarhaikänen/ikäsiä lapsia.

Vierailija
4/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu loppuelämää, vain 500 päivää.

Vierailija
5/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi että se pääsi näin pitkälle. Jos paniikki olisi vältetty oltaisiin päästy paljon vähemmällä ja jenkit olisivat saaneet selvittää omat sotkunsa.

Vierailija
6/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei viitti hakee töitä sinä aikana niin eläkööt kelan peruspäivärahalla!!!!!!

terveisin positiivisesti suhtautuva 4

Vierailija
7/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaa on, ei paljoa mutta ihan tarpeeksi kuitenkin, etenkin suhteutettuna siihen, että koko asunto lainarahalla eikä olla ehditty kauaa maksaa takaisin. Ja mä nyt olen semmoinen pelkuri ja stressaaja.

Vierailija
8/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asuntolainaa, mutta valmistun pian ja pelottaa, jos työllisyystilanne on huono.

Vierailija
9/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työpaikka ei pelota, mutta miehen kyllä. Itse tosin ansaitsen meistä paremmin tällä hetkellä, joten varmasti pärjättäisiin vaikka mies olisikin ansiosidonnaisella, mutta varmasti henkisesti ottaisi hänelle niin kovalle, että se pelottaa.

Vierailija
10/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso rysähdys on tulossa. Ja jos se tapahtuu, vaikuttaa se koko maailmantalouteen. Itse olen todella huolissani USAn tulevaisuudesta.

Mutta kieltämättä media mässäilee lamalla ihan turhaan ja lietsoo paniikkia. Mutta tosiaankin, pahin taitaa olla vasta tulossa.

harmi että se pääsi näin pitkälle. Jos paniikki olisi vältetty oltaisiin päästy paljon vähemmällä ja jenkit olisivat saaneet selvittää omat sotkunsa.

Vierailija
11/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne kuin nro 8. Itse oon kotona ja mies hyvä palkkaisessa työssä alalla, jossa lama varmasti tulee näkymään. Eli hirveesti stressaan miehen työn jatkumisen takia, vaikka mies kyllä sanoo että turhaan murehdin. Onneksi lainaa on alle puolet asunnon tämän hetkisestä arvosta ja pystytään tarvittaessa vaikka maksamaan pelkkiä korkoja.

'

Ja sulle joka kysyit liiton rahoista; mies sais ainakin alle puolet (2/5) siitä mitä nyt jos jäis liiton rahalle. Ei sillä paljon juhlittais vaikka toimeen kyllä tultais. Vaikka ei mies kyllä kauaa olis työttömänä, nytkin on kahteen paikkaan pyydetty töihin mutta nykyinen työ ainakin toistaiseksi parempi vaihtoehto.

Vierailija
12/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei talous voi kasvaa loputtomiin, välillä hiljenee ja sitten taas noustaan!! Niinkuin joku täällä jo sanoikin niin media on turhaa lietsonut paniikkia päälle. Turhaa ihmiset kuluttaa aikaa turhan murehtimiseen ja sitäpaitsi asuntolainojen korothan on kääntyneet selvään laskuun... vähälläkin voi pärjätä, edellisen laman aikaan asuntolainojen korot huiteli 15% ja toinen vanhemmista oli työttömänä, niin vain siitäkin selvittiin ja nyt on tupa maksettu ja kaikki hienosti!

Vierailija
13/13 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt monilla yli 25 vuodeksi. Tilanne on ihan eri ja uskon, että talous kyykkää melkolailla syvemmälle kuin 90-luvulla.

Pankin talutunuorassa on menty sokeasti päin seinää, eikä pankki ole se joka pelastaa. Pankki ei ole ole hyväntekeväisyyslaitos, vaan bisnes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän