Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile miehesi ulkomuotoa!

Vierailija
18.04.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas on kalju, isot korvikset, parta+viikset, raamikas, 175 cm. Ihan helvetin komea mun mielestä. Ja upeinta siinä miehessä on katse. Mun mies katsoo aina silmät hieman hymyillen ja hellyydellä. Koskaan ei ole pelottava taikka vihainen.

Vierailija
2/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, kaunisvartatoinen. Kaljuuntuva. Iso nenä. IHANA PERSE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 cm pitkä ja painaa 80 kg. Kiltinnäköinen ja leppoisa. Nopealiikkeinen mutta rauhallinen. Työllä treenattu kroppa, harteikas, pieni mahan alku. Pitkät jalat ja kädet, kasvot kulmikkaat, iso nenä.

Vierailija
4/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaan että minusta miehelläni ON liian iso maha.

Vierailija
5/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat hiukset, rillipelle. Ihanat hymykuopat. Lämpimän värinen. Iloiset silmät. Leveät hartiat, hyvä takamus. Sopusuhtainen, vähäkarvainen (iso plussa), ryhdikäs, sulavat liikeradat. Minun mielestäni komea. Harvoin tulee vastaan ketään muuta, joita edes katson kahdesti.

Vierailija
6/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm/110 kg, masua löytyy... mutta iso ja raamikas, tummanruskea tukka, paksut kulmakarvat, tuuhat ripset ja lempeät kullanvaaleanruskeat silmät - on todella ihana mies. Ja on kuin faijansa, joka kuusikymppisenäkin on ihan järjettömän hyvän näköinen vanha gubbe :-)

Kädet ovat kauniin muotoiset ja osaavat tehdä vaikka mitä: ruokaa, remppaa ja hyvää naiselle ;-)

Vierailija
7/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lyhytkin, n. 170 senttiä, ehkä hieman alle.

Jonkunlaiset muskelit löytyy.

Aina epäsiistin näköinen.

Mutta silti oma rakas nallekarhuni. <3

Vierailija
8/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pitkä" , " hoikka" , " pieni mahan alku" , " kiharat hiukset, rillipelle" , " sopusuhtainen, vähäkarvainen (iso plussa)" = mun ihana mies :)

Vierailija
9/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä tykkään. Näin on ihmisillä erilaisia makuja. Olen seurustellut karvattomien miesten kanssa aiemmin ja jotenkin ne tuntui " poikasilta" . Hassua koska isäni kuitenkin on karvaton. Mutta näin tää menee.

Vierailija
10/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltä muistuttaa aika pitkälti Kotikadun Teemua.

Vierailija
11/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 17Xcm, massaa vähän päälle 70kg. Mustat hiukset, joukossa jo pari harmaata karvaa, ruskeat silmät. Treenattu kroppa ja pieni mahan alku. Karvoitus lisääntyny iän myötä. Isot, leveät ja vahvat kädet, iso nenä. Iltaisin kun painan pääni kainaloonsa, jossa suihkun ja saippuankin jälkeen tuoksuu hiven hikeä, unohtuu huolet ja stressi ja olo on turvallinen.

Ja tuli ikävä.

Vierailija
12/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummia rintakarvoja, isot rintalihakset + kädet, pieni peppu, sikspäkki näkyy (kun on entinen huippu-urheilija).

Hyvännäköinen on, ravintolassa kun ollaan yhdessä niin naiset kyttää, mutta onneks sillä on silmää vaan mulle vaikka ollaan oltu jo pitkään yhdessä ja 2 lastakin on. Tosin en minäkään kovin pahannäköinen ole, vaan saan ihan samalla mitalla katseita miehiltä ;)

Vierailija
13/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma, ruskeasilmäinen namis on miun ukkoni :)

Vierailija
14/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkkatukka pituiset paksut hiukset, Teemu Selänteen silmät ja katse, painoa n. 84 ja pituutta 184. Hiukset keskiväriset. Iho normaalia hieman tummempi. Silmät sini-vihreät. Kroppa ihan ok, kun urheilee paljon ja pelaa jalkapalloa. On kyllä mies mun makuuni.

Vierailija
15/15 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen, normaali vartalo, keskiruskeat hiukset, viikset.